beck techniek amsterdam zwaag

  • Huliyah

    Beck techniek heeft mijn neefje gewerkt en is daar zo in de zeik genomen door de organisatie ernst beck techniek omdat hij een opleiding moest volgen van zijn uitkering instantie en hij daar een garantie kreeg voor een vaste baan aleen is dit nooit gebeurd omdat ernst beck techniek geen werk had en hij aleen maar op corus schoon mogt maken bij een firma storm industriediensten welke de mensen erg uitbuiten en ze werk laat doen waar ze niet voor geleerd hebben en ze daar voor betalen 18 euro aan ernst beck techniek maar hij gewoon een uitkering heeft van 978 euro per maand en hij er niets van krijgt ook heeft hij de diplomas die hij gehaald heeft niet gekregen en willen ze ook niet af geven aan hem

    doe geen zaken met deze ernst beck techniek uit amsterdam en zwaag want ze zijn oplichters en hebben hun kantoor in verhuurd op funda

    willen mensen die ook bij ernst beck techniek slechte ervaringen hebben mij mail sturen rechtzaakbeck@hotmail.nl want wij hebben een advocaat die namens gedupeerde een rechtzaak wil doen naar ernst beck techniek

  • VON DIEZEL

    Die fuckers ken ik ook lekker vegen op corus voor storm :X ze kunnen de huur vast en zeker niet betalen dat ze daar weg moeten

    al het personeel loopt ook weg wat bij hun werkt omdat ze niet hun kunnen betalen dit hoor je steeds vaker

    ze hebben meer bedrijven zoals Beck Techniek bv en Beck Edutec bv maar Ernst is al een tijd de eigenaar niet meer heb ik gehoord

    Ook kilometergeld kregen wij niet volledig betaald en ik heb mijn papieren ook nog niet gehad dus ben ik een voorstander om deze raddraaiers aan voor het gerecht te slepen en samen met mij nog een aantal cursisten die ik op de hoogte hebt gebracht en er al een stel reaktie hebben gegeven

    STOP DEZE RATTEN

  • wolter hooning

    ik opleiding gedaan een maand lang kom uit haarlem moest elke dag naar zwaag maar geen diploma gehad want ze bestonden op eens niet meer ..