FLEXMAPS PAS OP IS VAN BECK TECHNIEK

• Jurien

Flexmaps is onderdeel van EW Beck Holding en deze is weer bestuurder van Beck Techniek een uitzendbureau in Zwaag.

Ernst Beck is de eigenaar van Beck Techniek en ook van Flexmaps.

Helaas heeft een collega van mij ervaren dat Beck Techniek misbruikt maakt van de informatie van Flexmaps.

Beck Techniek zag dat er ergens een medewerker gezocht werd en heeft deze als eerste geleverd in de regio Amsterdam, Beck Techniek heeft na 2 weken contact gezocht met de klant van mijn collega waar het ingehuurde mannetje van Beck Techniek heen is gegaan en is tegen concurerende tarieven medewerkers aan gaan bieden.

Gelukkig heeft de klant direct contact opgenomen met mijn collega omdat deze wist dat het mannetje 2 weken daar voor een veiligheidsjas aan had met Beck Techniek er op en het niet vertrouwde.

Uitzenders pas op dit is geen zuivere koek

Read more: http://recruitmentmatters.nl/2010/05/03/flexmaps-zinloze-marktplaats-voor-uitzenders/#ixzz150S5dP6J

• Huliyah

Beck techniek ken ik wel want daar heeft mijn neefje gewerkt en is daar zo in de zeik genomen door de organisatie ernst beck techniek omdat hij een opleiding moest volgen van zijn uitkering instantie en hij daar een garantie kreeg voor een vaste baan aleen is dit nooit gebeurd omdat ernst beck techniek geen werk had en hij aleen maar op corus schoon mogt maken bij een firma storm industriediensten http://www.storm-holding.nl/ welke de mensen erg uitbuiten en ze werk laat doen waar ze niet voor geleerd hebben en ze daar voor betalen 18 euro aan ernst beck techniek maar hij gewoon een uitkering heeft van 978 euro per maand en hij er niets van krijgt ook heeft hij de diplomas die hij gehaald heeft niet gekregen en willen ze ook niet af geven aan hem

doe geen zaken met deze ernst beck techniek uit amsterdam en zwaag want ze zijn oplichters en hebben hun kantoor in verhuurd op funda http://www.fundainbusiness.nl/kantoor/zwaag/object-47060025-de-compagnie-33-b/

willen mensen die ook bij ernst beck techniek slechte ervaringen hebben mij mail sturen rechtzaakbeck@hotmail.nl want wij hebben een advocaat die namens gedupeerde een rechtzaak wil doen naar ernst beck techniek

• Sarah Doppenberg

Er is daar al jaren wat mis. Ernst Beck van Beck Techniek loopt structureel de kluit te belazeren en opleidingen aan te bieden onder de naam Beck Edutec wat zogenaamd weer in Amsterdam zit op het terrein van AFEZO en waar een lelijk dik vies mannetje jongens die uit de bijstand komen les moet geven maar een geen zodemieter van terrecht komt.

De opleiding wordt aangeboden met BAANGARANTIE maar als de heren aan het werk moeten is er plots geen werk en heeft beck techniek of beck edutec mooi de gemeente leeg getrokken en de jongens staan na veel inzet gewoon weer op straat.

Het gebeurd ook nog wel eens dat de jongens met behoud van de uitkering stage gaan lopen en ernst beck daar geld voor krijgt van het bedrijf om vervolgens de leerlingen voor het einde van de stage periode af te schepen met het verhaal dat ze niet goed waren om ze niet in dienst te hoeven nemen.

Geruchten gaan ook dat de problemen bij beck techniek groot zijn en ernst beck deze failliet wil laten verklaren en dan een nieuw bedrijf op wil starten wat natuurlijk zuur is omdat hij in een flink huis schijnt te wonen op de rijweg in Zwaag waar ook EW Beck holding ingeschreven staat waar hij al zijn geld heen sluist.

U zult begrijpen dat wij huiswerk gemaakt hebben!!! mijn vriend heeft een opleiding gedaan en is enorm in de maling genomen maar wij laten het er niet bij zitten.

Wil iedereen die de dupe is geweest van beck techniek of beck edutec ons mailen op wegmetbeck@hotmail.nl onze advocaat is haastig op zoek naar gedupeerde mensen en zal u belangeloos bijstaan

• sam

Ik kan je vertellen dat dat lelijke dikke vieze mannetje bij Beck techniek los staat van dat hele schandaal bij Beck techniek. Het probleem zit bij Beck techniek zelf en dit lelijke mannetje is zelf ook de dupe. Hij is vreselijk in de maling genomen. Dacht dat ie na een lange periode van financiele crisis eindelijk de juiste baan had gevonden. Kreeg alle ruimte om zich op te werken en heeft zelfs de kans gekregen om eigen cursusmateriaal te schrijven en vervolgens deze opleiding zelf te geven. Heeft certificaten kunnen halen en ook een eigen opleidingscentrum begonnen samen met die Beck. Alles liep op rolletjes en eindelijk ging het financieel bergopwaarts. Totdat Beck het hoog in de bol kreeg. Verschillende schandalen zijn aan het licht gekomen en hij heeft meteen actie ondernomen om zich los te rukken van Beck. Is financierders gaan zoeken om het opleidingscentrum zonder Beck voort te kunnen zetten en gelukkig is het allemaal positief. Alle rotte appels worden verwijderd!!! Zijn reputatie is door die vreselijk Beck enorm gedaald en hij werkt er keihard aan om te laten zien dat hij wel het hart op de juiste plek heb zitten. Ik heb hele goede ervaringen met dit mannetje en kan jullie alleen maar zeggen dat je niet iedereen kan gaan beschuldigen. Veel werknemers van Beck zijn namelijk ook de dupe geworden van die rare praktijken van Beck. Eerst alle feiten verzamelen en dan pas kun je beginnen met beschuldigen. Probeer dat lelijke mannetje maar eens op te zoeken dan merk je vanzelf dat hij wel probeert om mensen te helpen. Ik hoop dat je die Beck te grazen kan nemen zodat er niet nog meer mensen worden opgelicht!!!!!!!