NIGHT MANAGER HOTEL

  • MB Hotelreceptionisten

    Voor een leuk hotel in AMSTERDAM, zijn wij op zoek naar een NIGHT MANAGER. Wil je werken vanaf 23.00 uur, dan kun je zeker bij ons goed terecht. HET GAAT HIERBIJ OM EEN BAAN FULLTIME BAAN (4 NACHTEN PER WEEK).

    Je dient wel ervaring te hebben in de hotelbranche. Het liefst met HotelConcepts.

    Een voorbeeld van een gemiddeld takenpakket voor een nachtreceptionisten zijn:

    •Het in -en uitchecken van hotelgasten m.b.v. diverse software, waaronder het programma Fidelio.

    •Het aannemen en invoeren reserveringen

    •Telefoonbehandeling

    •Dagafsluiting

    •Het verzamelen van gegevens ten behoeve van de afdeling administratie

    •Afhandelen brandalarmen of inbraakmeldingen

    •Controlerondes lopen, afsluiten van deuren en ramen.

    Onze zeer snel groeiende organisatie is op zoek naar spontane en vooruit willende medewerkers. Wil jij ook meegroeien in onze organisatie?

    Ons bedrijf gespecialiseerd in het leveren van nachtreceptionisten groeit zo hard dat we op zoek zijn naar wellicht jou. Wil je werken in een leuk, enthousiast en collegiaal team? Kom dan bij ons werken.

    Overige eisen:

    je dient er verzorgt uit te zien, een positieve zin hebben in werken, je wordt gescreend en vragen dus om een verklaring omtrent goed gedrag. Het werken in de nacht is zeer zeker een baan voor iemand die het niet erg vindt om het “rijk” alleen te hebben. Je bent in de nacht de verantwoordelijke van het hotel. De werktijden zijn van 23.00 uur tot 07.00 uur.

    Toelichting arbeidsvoorwaarden:

    Je werkt in een rooster dat je maandelijks per email krijgt toegestuurd. We betalen je een goed uurloon, reiskosten gaan in overleg.

    Wij zijn een sterk groeiende organisatie en hebben een leuk team. We werken in diverse hotels in Nederland en inmiddels ook België.

    Het werken bij onze organisatie is het werken aan je toekomst, er zijn doorgroei mogelijkheden genoeg, inzet wordt dan ook zeer zeker beloond. Wij zijn één team en komen daarbij ook voor elkaar op.

    Wil je ook meegroeien in een leuke organisatie, stuur dan je cv met motivatie naar pz@mbhotelservice.nl t.a.v. mevrouw B. Rutten. Gelieve NIET TE BELLEN, er word dan alsnog gevraagd om je cv te mailen.

    Wil je meer informatie kijk dan op onze website www.mbhotelservice.nl

  • wim helmsing

    04-04-2011

    Geachte heer, mevrouw,

    Vandaag 04-04-2011 las ik uw vacature op uw internetsite, de omschrijving en het bedrijf sprak mij aan.

    Ik heb ruim 10 jaar ervaring als bedrijfsleider,teamleider opgedaan binnen diverse openbare sport / welness of leisure organisaties.

    Er zijn een aantal overeenkomende taken/profielen met mjn arbeidsverleden t.a.v. uw vacature.

    Ik ben een zeer integere en commercieel persoon, een echte ”people manager.

    Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw bedrijf te weten komen en de mogelijkheden voor samenwerking bespreken.

    Met viendelijke groet,

    W.J.Helmsing

    06-30123836

    wimhelmsing@quicknet.nl

    04-04-2011

    Curriculum Vitae

    Personalia

    Naam: Wim Helmsing

    Adres: Wemmingen 29 , 2151 RL

    Woonplaats: Nieuw Vennep

    Telefoon: 06-30123836 - 0252-675177

    Geboren: 18-03-1966 te Zutphen

    Opleidingen

    1979-1983 : L.T.S. Diploma c-nivo

    1983-1987 : M.D.G.O. sport en bewegen (C.I.O.S)

    Aantekeningen:

    - Sport technisch kaderadviseur

    - Consulent Sportieve Recreatie A en B

    - Zwemonderwijzer / Zwemtrainer A en B

    1988-1990 : Ass. Bedrijfsleider Zwembaden( 2jr.opl.) (H.B.O)

    vakgebieden:

    - Bedrijfsvoering

    - Management

    - Hygiëne / Veiligheid / Waterbehandeling

    1989 : Cursus conflictbeheersing intern bij Duinrell bv.

    1993 : Cursus agressietraining Sociale Dienst

    2008 : BHV/ EHBO reanimatie

    2008 : Lifeguard

    2008 : opgeleid BMC persoon (brandmeldcentrale)

    2009 : functioneringsbeoordeling gesprekken voor gevorderden.

    2009 : Swim fun-fit cursus (aanvulling op banenzwemmen)

    2011 : BHV

    Loopbaan

    1987 : Gemeente Zutphen Afd. Sportzaken

    Functie : stageplaats Stimulering Sportdeelname

    1988-1989 : Duinrell tikibad bv.

    Functie : Full time medewerker

    Werkzaamheden: toezicht houden, EHBO, waterbehandeling machinekamer.

    1989-1991 : GranDorado Bungalowpark Zandvoort

    Functie : Hoofd Subtropisch zwembad

    Werkzaamheden: Algemene leiding personeel,werkroosters,

    Coördinatie EHBO bungalowpark, waterbehandeling,

    machinekamer.

    1991-1993 : Beter Bed bv.

    Functie : administratie medewerker logostiek

    1993-1994 : Gem. Sociale Dienst A'dam

    Functie : administratie medewerker

    Werkzaamheden: ondersteuning portier-informant,

    adm.werkzaamheden afd. Verhaal / Onderhoudsplicht.

    1994-1995 : Centrale Opvang Asielzoekers Haarlem

    Functie : Medewerker verblijf / introductie / sport

    Werkzaamheden: Controle en begeleiding Asielzoekers,

    opzetten en begeleiden sportactiviteiten, o.a. Fitness,balsporten.

    1995- 2006 : Stichting Sporthal Nieuw Vennep

    Functie : Bedrijfsleider Sporthal

    Werkzaamheden: Algehele Leiding Sporthal, Bar / restaurant,

    Fitness / sportschool.

    Facturering, boekhouding, contract afsluitingen met de

    diverse sportverenigingen, planning ,exploitatie sporthal,

    klein & groot onderhoud.

    2006-2007 : Sportfondsen Haarlemmermeer BV.

    Functie: Teamleider Sporthallen

    Werkzaamheden : planning en aquasitie van 4 sportcomplexen.

    2007-2010 : Sportfondsen Haarlemmermeer BV

    Functie: Teamleider Algemeen en Teamleider Zwemzaken De Sporthoeve te Badhoevedorp.

    Werkzaamheden: o.a planning zwembad; commerciële verhuur,vereningsverhuur, indeling/planning zwemlessen/doelgroepen.

    Aansturing Receptie met alle overige facetten.

    Financiële afdrachten/transacties

    Veilig & Schoon: schoonmaak/waterbehandeling/veiligheid.

    Aansturing en begeleiding medewerkers; oa. Functionerings-beoordelingsgesprekken .

    Hoofd bedrijfshulpverlening /calamiteitenplan.

    2010-2011 SRO Kennemerland Haarlem

    Teamleider Sportcentrum De Planeet

    Werkzaamheden:

    o.a planning zwembad; commerciële verhuur,verenigingsverhuur, indeling/planning zwemlessen/doelgroepen.

    Aansturing Receptie met alle overige facetten.

    Financiële afdrachten/transacties/ fitness

    Veilig & Schoon: schoonmaak/waterbehandeling/veiligheid.

    Aansturing en begeleiding medewerkers; o.a. Functionerings-beoordelingsgesprekken .

    Hoofd bedrijfshulpverlening /calamiteitenplan

    Referenties

    Desgewenst kunnen door mij referenties worden verstrekt

    Kennis van vreemde talen

    Lezen Schrijven spreken

    Engels Goed Redelijk Goed

    Frans Nvt Nvt nvt

    Duits Goed Redelijk Goed

    Automatiseringskennis:

    Windows7,Microsoft Word, Excel, Unit 4,agresso,avenstyle

    Aanvulling

    Algemene werkwijze; Bottom up, veel contact met de werkvloer.

    Pro actief: vooruitzien is regeren.

    Zeer gastvriendelijk en reprensatief, ervaring met klachtafhandelingen.

    Communicatief sterk t.a.v. medewerkers en klanten.

    Commercieel en organisatiegericht ingesteld, volgt uitgezette beleidslijnen.

    Ziet nieuwe nieuwe kansen en tracht deze te realiseren i.s.m.het managementteam.

    Onregelmatige werkuren gewenst, zowel avond als in het weekend.

    Sport: waterpolo nationele A-selectie WK en EK.

    Samenwonend ,Vader van 3 jongens, 5, 7 en 6 maanden.

  • jan tervoort

    J. Tervoort

    Esdoornlaan 63

    1829 HE Oudorp

    Betreft: Sollicitatie voor receptionist

    Hierbij ontvangt u een reactie naar aanleiding van de openstaande vacature.

    Door middel van deze brief wil ik alvast mijn interesse daarvoor kenbaar maken.

    Ik heb uit de vacature mogen opmaken dat wij een gemeenschappelijk belang hebben.

    Ik ben dan ook van mening dat ik aan de door u gestelde eisen voldoe om als receptionist werkzaam

    te zijn in uw bedrijf.

    Ik beschik over een hoge mate van enthousiasme, zelfstandigheid, en creativiteit.

    Daarbij kan ik goed organiseren en improviseren en ben flexibel en stress bestendig.

    Daarnaast beschik ik over zeer goede communicatieve en sociale vaardigheden.

    Buiten mijn arbeidsverleden van 6 1/2 jaar Marine heb ik ook 12 jaar ervaring als receptionist.

    Ik ben op dit moment full time werkzaam bij het Marriott hotel als night manager maar wil weer partime, vier dagen gaan werken.

    Ik ben dan ook van mening dat ik met mijn ervaring en mijn diploma van de detailhandelsschool,

    Behaald in 1981 voldoe aan de door u gestelde eisen.

    Ik zie dan ook uit naar een reactie om het e.a. mondeling te mogen toelichten.

    Met vriendelijk groet,

    Hoogachtend,

    J.Tervoort

    Bijlage: 1 curriculum Vitae