NACHTRECEPTIONIST HILVERSUM

• MB Hotelreceptionisten

Voor een leuk hotel in de omgeving van het mediapark zijn wij op zoek naar een nachtreceptionist. De werktijden zijn van 23.00 uur tot 07.00 uur. Het gaat hierbij om de vrijdag en de zaterdag.

Het is een zeer zelfstandige baan.

Je dient goed de Nederlandse taal te beheersen, flexibel kunnen zijn.

Heeft u interesse in deze flexibele en zelfstandige baan stuur dan een gemotiveerde email met cv naar mevrouw B. Rutten de Jong. Het email adres is: info@mbhotelservice.nl

• Hamed Kegneco

ik ben op zoek naar nachtreceptionist,ik heb ook ervaring en spreek ook engels nederlands taal france taal.met vriendelijk groet

• MR

Beste Hamed,

Wanneer je wilt solliciteren als nachtreceptionist dan vragen wij of je je cv en een gemotiveerde mail wilt sturen naar: info@mbhotelservice.nl t.a.v. mevrouw B. Rutten de Jong.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Groet,

Michael Rutten

Algemeen Directeur MB Hotelreceptionisten

• Hamed Kegneco

goed morgen,ik ben op zoek naar hotelreceptionisten ook nachtreceptionist,ik woon in amsterdam,ik spreek ook engelstaal francetaal en nederlandstaal mij telephone nunmer is0629188036.bedank met vriendelijk groet.

• MR

Beste Hamed,

ik snap het niet, ben je op zoek naar een nachtreceptionist, of zoek je werk als nachtreceptionist.

Groet,

Michael

• MR

Beste Hamed,

Het beste kunt u contact met ons opnemen. Onze informatie kunt u vinden op www.mbhotelservice.nl