Nooit meer bij Randstad

• Peter

Van alle uitzendbureaus waar ik heb gewerkt is Randstad met stip de slechtste. Je wordt als een nummer behandeld en je klachten komen nooit verder dan de balie. Zit nu al weken op mn geld te wachten, en het enige wat ik te horen krijg is dat het volgens het systeem al uitbetaald is, nou echt niet.

Mensen, niet naar Randstad

• hendrik

Je hebt helemaal gelijk !

In de afgelopen 23 jaar dat ik weleens voor hun gewerkt heb, zijn ze behoorlijk achteruit gegaan. Schrijf je uit !

• Marinciee

Hoi Peter,

Ben ik helemaal mee eens ook ik heb slechte ervaring met Randstad ze mogen dan misschien wel de grootse zijn maar dat zegt niks.

Tempo Team is in mijn ogen nog steeds de beste en het betrouwbaarst.

• Ferrici

Tempo Team behoort ook tot de Randstad Holding!

• Henri

Beste Peter,

Ik ben door een ongeval arbeidsongeschikt verklaard voor eigen werk door een bedrijfsongeval.

En wil toch werken voor een toekomst, zonder teveel rekening te moeten houden met mijn bepreking. Door het ongeluk wat ik heb meegemaakt ben ik gaan solliciteren naar een baan met opleidinfg.

Dus dacht ik; ik ga naar randstad. Om mijn keuze goed te maken heb ik een loopbaan rapportage onderzoek laten doen van 1500 euro..

Ik kom bij randstad binnen met mijn rapport om makkelijker een keuze te maken.

Ten eerste de houding als je binnenkomt alleen al. Je ziet de dollartekens al in hun ogen.

Na het toelichten waar ik mee zit en het rapport laat zien, krijg ik de reactie: “met deze rapporten doen we niets omdat we zelf zo'n rapport maken!”.

Dus ze zeggen dat hun een rapport maken over mij, wat beter is, dan dat ik heb laten maken en waar ze (1 volle) dag(en) voor uitgetrokken hebben en wat 1500 euro heeft gekost.. De houding van die gasten vond ik ronduit beledigend! Dan krijg je nog het verhaal van 1 van die gasten dat hij ook zoiets heeft meegemaakt met zijn rug en dat ie daarom daar werkt. Vervolgens krijg je te horen dat je toch erg beperkt bent, en dat ze contact met me opnemen later in de week. Nu zijn we 4 weken verder en nog niets gehoord. Ik kan hier niet met me verstand bij! Waar zijn die lui voor? Toch om mensen weer aan een baan te helpen? Om ze toch weer een toekomst te kunnen bieden?

Volgens mij heeft die gast met z'n rug niets geleerd van zijn eigen situatie, hij zat er namelijk ook niet echt gelukkig bij.. Dus hij zal wel denken; een ander ook niet.

Kortom ik denk er niet eens meer aan om ook maar iets met randstad te maken te hebben nu of in de toekomst. Bij Tempo-team had ik wel een goed gevoel, en de info die ik had meegenomen over mezelf werd ook gelezen en gebruikt om mij echt te helpen. In ieder geval het gevoel kreeg ik.

Ik denk dat ze er allemaal uiteindelijk voor dezelfde reden daar zitten en dat is dik geld verdienen over een rug die niet teveel mankeert , en het liefst overal ja en amen op zeggen.

Vind het echt belachelijk dat dan sommige mensen (waaronder ik) zo gepushed worden door overheden om zo snel mogelijk aan de gang te zijn zonder ook maar te kijken naar de behoefte van de mens.. Daarbij ben ik slachtoffer en heb er nooit om gevraagd!

Dus uitzendbureaus? Nee, liever niet!