Goedendag,
Om te beginnen iets over mezelf, ik heb ca. 25 jaar ervaring als betonstaalvlechter Waarvan 12 jaar als directeur van een vlechtersbedrijf welke een omzet realiseerde Van ca. 2.000.000,– euro per jaar.
In dit bedrijf sloot ik de contracten af (sommige van 1,5 miljoen euro) trok de tekeningen uit, bestelde de wapening bij een willekeurige buigcentrale aan de hand van de door mij gemaakte buigstaten, plande het werk en deelde de taken in voor ca. 20 medewerkers, onderhield contacten, regelde de prestatiebonnen bij de hoofduitvoerders op de bouw, deed de administratie t/m de btw aangifte aan toe, en ontwikkelde hulpstukken welke het de betonstaalvlechter in vele opzichten het werk lichter maakte, totdat er een kink in de kabel kwam en het bedrijf buiten mijn schuld failliet ging.
Door de schuld die mij nog achtervolgt moet ik de schuldsanering in en ben ik op zoek naar een vaste baan voor de komende 3 jaar.
Hiermede solliciteer ik bij uw bedrijf naar een leidinggevende baan voor de komende 3 jaar tegen een relatief kleine vergoeding.
Indien u interesse heeft, kunt u mij benaderen per e-mail of per telefoon voor het maken van een afspraak zodat ik het een en ander toe kan lichten.
in de bijlage vind u een aantal foto's van gebouwen die door mij zijn gerealiseerd.
p.s. kijk ook eens in onderstaande link het filmpje spreekt voor zich.
http://www.youtube.com/watch?v=45Gf0Tj8JK0
In afwachting van uw reactie,
Verblijf ik uiteraard bereid tot nadere toelichting.
Met vriendelijke groeten,
Hoogachtend,
Marcel Rookhuyzen
tel. 0368446724
mobiel. 0617029569