Zoekt per direct werk

• Guido Paffen

CV

Voornaam: Guido

Achternaam: Paffen

Straat: Prattenburg 135

Postcode: 3328 WG

Mobielnummer: 0652539525

Geboortedatum: 13-02-1988

Geboorteplaats: Heerlen

Emailadres: guido_paffen@hotmail.com

Burgerlijke staat: Ongehuwd

Nationaliteit: Nederlands

Rijbewijs : Ja B,C

Eigenvervoer: Ja

Werkervaring/ Opleiding:

Ik heb Vmbo opleiding gedaan Voertuigentechniek.(2001/2005)

Na deze opleiding ben ik de Landmacht in gegaan dat was in 2005 ik heb daar verdere cursussen in de techniek gevolgd voor automonteur.

Heb daar 2 jaar gewerkt, ik ben daar weggegaan omdat mijn contract afliep en ik had geen interessen om verder bij de landmacht te blijven.

Daarna ben ik april 2008 bij een uitzendbureau gaan kijken en die had werk voor me.

Ik heb bij dit uitzendbureau verschillende werkzaamheden gedaan.

Ik heb van 14-04-08 tot 12-06-08 bij Huisman gewerkt daar was ik slijper. Daar werden hijskranen gemaakt voor op schepen.

Van 14-06-08 tot 01-12-08 heb ik bij staalsnijtechniek gewerkt in dordrecht. Daar was ik ook slijper en laten was ik daar afschuiner.

Ik moest daar stalenplaten slijpen. Daarna ben ik staal gaan afschuinen met machines.

Van 05-12-08 tot 14-01-09 heb ik gewerkt bij intersprintbanden dat is een banden bedrijf hier heb ik vrachtwagens moeten laden voor binnen en buitenland.

Daarna heb ik van 21-2-2009 t/m 04-01-2010 gewerkt in de bouw in dordrecht. Bij het albert schweitzer ziekenhuis eerst als piklateur en daarna als bouwopruimer.

Maar van al deze werkzaamheden en korte verblijven wil ik nu eens graag een goede betrouwbare baan. En eventueel uitzicht op een vastcontract.

Ik beheers verder de taal nederlands goed en duits en engels redelijk.

Ik ben op zoek na een goede vaste baan.

Met vriendelijke groet Guido Paffen.

• Yc Wong

Curriculum vitea

Persoonlijke gegevens

Naam: Yiu-Chung Wong

Adres: Valkenpad 6

Postcode: 2317 AN Leiden

Telefoonnummer privé: 071-5218560 Mobiel: 06-50540569

Geboortedatum: 04 maart 1984

Leeftijd: 25

Nationaliteit: Nederlandse

Status: ongehuwd

Email: Ycwong@live.nl

Opleiding

2006-Hbo-Miz(management in de zorg) te Den Haag. (Haagse Hogeschool)

Diploma behaald: Nee

2005-2006 Hbo-Mer(management, economie en recht) te Den Haag. (Haagse Hogeschool)

Diploma behaald: Nee

2002-2005 Mbo-Detailhandel (ondernemer/manager niveau 4) te Leiderdorp. (Roc)

Diploma behaald: Ja

1998-2002 Mavo. Te Leiden (Het vlietland College

Diploma behaald: Ja

Cursussen/kennis

Bhv (Bedrijfshulpverlening)

Ms Excel

Ervaring met Ms dynamics (CRM)

Ervaring met SAP

Competenties en vaardigheden

Door mijn bijbaan in een supermarkt, begonnen met een vakkenvuller en opgeklommen tot Assistent winkel heb ik veel ervaring opgedaan in de leidinggevende functie. Ik had 3 jaar als vakkenvuller gewerkt, na die tijd was ik wel toe aan iets nieuws. Ik was daarna gepromoveerd tot de leidinggevende op een aantal avonden en middagen per week.

In die 5 jaar als leidinggevende heb ik veel geleerd, hoe er nou omgegaan moet worden met bepaalde mensen, hoe je het beste leiding kunt geven en daarbij je eigen stijl van leidinggeven ontdekken, hoe je het beste resultaat kan halen met je medewerkers en tot slot hoe je om moet gaan met je eigen leidinggevende.

Ik gaf leiding aan een ploeg van 8 tot 13 mensen tussen de leeftijden van 16 tot en met 22 jaar. Het was een uitdaging om al die mensen op de juiste manier te laten werken.

Het leidinggevende gevoel heeft bij mij blijven hangen. Ik voel dat ik het leuk vind om te doen en ook

Een sterk punt van mij is de interactie met de opdrachtgever. Ik ben goed bereikbaar, communiceer vlot, sta open voor discussie over zakelijke problemen, sta open voor kritiek en ik werk hard.

Nadat ik bij BCC had gewerkt als administratief medewerker, ligt het administratie wel goed in de hand bij mij. Het is erg leuk om op de achtergrond te werken, achter de schermen problemen oplossen en het zorgen van een toch tevreden klant. Ik had het ook erg snel onder de knie en wist mijn plek goed te vinden. Wederom het leiden van een team op de back office afdeling lijkt mij ook erg interressant.

Werkervaring

03-1999/07-2007

Leidinggeven op de werkvloer. Ik had niet alleen leidinggegeven op de werkvloer in een supermarkt,

02-2006/05-2006

ook had ik stage gelopen bij de V&D waar ik een leidinggevende functie kreeg.

In mijn jongere jaren

In mijn jongere jaren ik gewerkt in het restaurant van mij ouders. De werkzaamheden was meer bestelling rondbrengen en in de keuken geholpen.

Ook samenwerking werd op mijn werk toepasselijk gebruikt. Ik werkte regelmatig samen met een groep en daar had ik ook vele ervaringen opgedaan.

8-2007/10-2007

In deze tijd had ik gewerkt bij de Block elektronicazaken, daar had ik eerlijk gezegd heel erg kort gewerkt. Wel had ik geleerd hoe je moet verkopen en hoe je moet overkomen op de winkelvloer.

10-2007/12-2007

Ook ben ik werkzaam geweest bij Smartvertise, een bedrijf dat advertentieruimte aanbiedt. Ik had daar als functie sales buitendienst. Ik zorgde ervoor de verkoop en het contact behouden van bestaande en potentiële klanten. Bij dit bedrijf had ik ook niet lang gewerkt, omdat ik als freelancer werkte.

1-2008/8-2008

Ik ben werkzaam geweest bij BCC in de bezorging en installaties. Daar bezorg ik bij adressen door heel Nederland en kom bij verschillende mensen thuis om installaties te doen. Klantvriendelijkheid en stressbestendigheid komt hier goed van pas. Hier heb je helemaal geen 9 tot 17 tijden, maar onregelmatige werktijden. Nauwkeurigheid hoort ook bij deze baan.

8-2009/1-2009

Rond deze tijd was ik ook weer terug gaan werken Bij Dirk van Den Broek bedrijven te Hoofddorp daar werkte ik als 2 de assistent op de winkelvloer. Daarbij hoort de werkzaamheden het aansturen van personeel, planning en control en het bijhouden van de urenregistratie. Dit had ik 3 maanden beoefend en wegens omstandigheden had ik toen ontslag genomen.

2-2009/2-2010

Uiteindelijk terug bij BCC electronika speciaalzaken op de afdeling back office. Daar beoefende ik de functie als dossierbeheerder. Het is een aftersales afdeling voor de klanten. Hierbij wordt de reparatie van de klanten secuur gevolgd en administratief afgehandeld dankzij het mooie systeem Crm (Ms Dynamics) ook het behouden van contact tussen leverancier en reparateur is hier van belang. Er wordt nauw samengewerkt met verschillende afdelingen en ook met verschillende systemen. U kunt hierbij denken aan (SAP en Bris)

Ik werd ook ingezet bij kleine projecten. Hierbij is het oplossen van het bestaande probleem een belangrijke taak.

Nevenactiviteiten en hobby’s

2005-2006 Penningmeester VVE (vereniging van eigenaren) te Leiden

1999-2006 Organisatie bedrijfsactiviteiten te Leiderdorp

Hobby’s: Basketballen, fitnessen, squashen en verbetering zoeken in het werk dat ik beoefen.

Wat kunt u verwachten van mij

Ik ben iemand die altijd 100% inzet toont. Geen bezwaar tegen overwerken. Ik ben flexibel inzetbaar en houd wel van afwisseling in werk. Het is voor mij ook erg fijn om van elke afdeling of werkzaamheden iets vanaf te weten voor een ideale samenwerking. Ik kan dan ook altijd overal inzetbaar indien nodig.

Ik werk graag met targets en deadlines, door de werkdruk wordt er een hogere productiviteit gerealiseerd inclusief het resultaat. Het geeft een voldoening als bepaalde resultaten gehaald worden.

Ik leer erg graag nieuwe werkzaamheden bij, sta daarom ook open voor cursussen en trainingen.

Een persoon waarmee er plezierig mee gewerkt kan worden, heeft een goede communicatie en kan goed in een team werken.

Ben iemand die op verschillende niveaus en afdelingen kan werken.

Bijlage: Referenties

Referenties

Digros

Winkelhof 70

2353 TV Leiderdorp

071-5893535

Tav Mv de kok

V&D

Spui 3

2511 BL Den haag

0900-2358363

Smartvertise

Fruitweg 24K

2321GK Leiden

071-7370017

Dirk van Den Broek

Burgemeester van stamplein 48

2132BH Hoofddorp

De Block electronicazaken

Te katwijk

• Leila Hulshof

Beste Guido Paffen.

Wellicht is een idee om een gratis bezoek te brengen aan de Rail Carrière Dagen op 15 &16 April in de Rijtuigenloods in Amersfoort.

Bedrijven zoals Arcadis, Railinfra Solutions, GVB, Imtech Infra, Lloyd's Register Rail, Bam Rail, Movares, Kema en Grontmij zullen hier staan met vacatures!

Meer informatie vind u op onze website www.rail-carriere.nl

Met vriendelijk groet,

Leila Hulshof