Partner(s) gezocht voor samenwerking uitzendbureau

  • Meli

    Beste mensen,

    Hierbij zoek ik een betrouwbare partner voor het runnen van een bestaande uitzendorganisatie. Sinds 2008 ben ik begonnen met het uitzenden van

    buitenlandse uitzendkrachten voornamelijk voor in de agrarische en bouwsector in de provincie Zuid-Holland. Zelf bezit ik over een ruim netwerk

    van personeel voor zowel in de tuinbouw als in de bouw. Het ontbreekt mij aan de tijd en mankracht om mijn uitzendbureau verder uit te bouwen.

    Heb je de juiste ervaringen binnen de uitzendbranch en je bent communicatief sterk en legt makkelijk contacten?

    Herken jij jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan een e-mail voor meer informatie.

    Alleen serieuze reacties.

    Met vriendelijke groet,

    Meli

  • amin

    ik heb wel interesse om een partner te worden in een uitzendbureau heb zelf 3 jaar een uitzendbureau gehad

  • Meli

    Vermeld s.v.p. je telefoonnummer of emailadres.

  • fat

    hallo,

    Ik zou graag met je samen willen werken. Ik heb ervaring in uitzenden van agrarische sector.

    Je kan me mailen voor verdere informatie en contact.

    Mvg,

    Fat

  • Meli

    hallo Fat,

    Indien je interesse hebt kun je mij bellen op 06-26464156. Samen kunnen we kijken voor een eventuele samenwerking.

    Gr,

    Meli

  • Mustafa

    geachte heer Meli,

    Ik wil graag met je samenwerken.

    Ik ben een jong van 24 jaar met veel ambities.

    Je kan mij mailen voor meer info.

    Met vriendelijke groetjes,

    Mustafa

  • Meli

    Beste Mustafa,

    Waarop kan ik je bereiken? bel anders met 06-26464156

  • caretaker

    Wij (man: juridisch/financiële achtergrond; vrouw: 20 jarige ervaring als verpleegkundige in diverse functies) zoeken een zakenpartner met achtergrond uitzendbranche bij voorkeur met affiniteit voor personeelswerving voor de zorg sector.

    Wij zijn bezig met het oprichten van een kleinschalig uitzendbureau voor zorgpersoneel in de regio Den Haag/Rijnland. Wij hebben kantooraccomodatie, inschrijving KvK, website under construction etc.

    Wij zoeken iemand (M/V) met enige jaren ervaring in de uitzendsector met gevoel voor organisatie en commercie, een eigen netwerk en de drive om in samenwerking voor zich zelf te willen beginnen. De bedoeling is dat we elkaar aanvullen qua kennis en ervaring om met elkaar een synergie effect te bereiken. Partnership met participatie in inkomsten is vanzelfsprekend. We zijn gaarne bereid tot overleg een en ander te bespreken.

  • mo

    Ben op zoek naar iemand net als ik om een uitzendbureau op te starten.

    heb dat hiervoor ook 10 jaar gedaan.

    voel je er wat voor neem dan contact met mij op.

    grt mo

  • Far

    Hierbij zoek ik een betrouwbare partner voor het runnen van een bestaande uitzendorganisatie. Sinds 2008 ben ik begonnen met het uitzenden van

    buitenlandse uitzendkrachten voornamelijk voor in de agrarische en bouwsector in de provincie Zuid-Holland. Zelf bezit ik over een ruim netwerk

    van personeel voor zowel in de tuinbouw als in de bouw. Het ontbreekt mij aan de tijd en mankracht om mijn uitzendbureau verder uit te bouwen.

    Heb je de juiste ervaringen binnen de uitzendbranch en je bent communicatief sterk en legt makkelijk contacten?

    Herken jij jezelf in bovenstaand profiel, stuur dan een e-mail voor meer informatie.

    Alleen serieuze reacties.

    Met vriendelijke groet,

    Meli