Nachtreceptionisten omgeving Utrecht

• mbhotelservice

Voor een leuk hotel in de omgeving van UTRECHT zijn wij op zoek naar een FULLTIME NACHTRECEPTIONIST(E) werktijden zijn van 23.00 uur tot 07.00 uur. Dagen: 4 dagen per week

tevens voor deze functie zijn er ook PARTTIME (2 a 3 dagen) mogelijkheden!

Heeft u interesse in deze leuke fulltime/parttime baan, stuur dan uw cv met motivatie naar: info@mbhotelreceptionisten.nl

• Fred van Aken

Goedendag na het lezen van deze vacature ben ik heel enthousiast geworden het is namelijk zo dat ik zelf al ruim vierenhalfjaar ervaring heb in de beveiliging en dan met name objectbeveiliging en ook de nachtdiensten zijn voor mij ideaal.

Dus is deze functie op mijn lijf geschreven.

Omdat ik heel veel nachtdiensten gedraaid heb, daarbij ben ik in het bezit van eigen vervoer en ben woonachtig in Bloemendaal.

Nu is de afstand voor mij geen probleem en naar ik hoop ook voor u niet en ik ben al veel in Utrecht werkzaam geweest.

Tevens ben ik niet onbekend met Hotels want Hotels van Oranje heb ik ook nog een nacht gewerkt.

Ik zal u mijn CV toe sturen en hopende dat ik u voldoende informatie verstrekt heb om mij te kunnen uitnodigen voor een persoonlijkkennismakings gesprek.

Met vriendelijke groet,

Fred van Aken.

• Judith Hamelink

Geachte meneer mevrouw,

Graag solliciteer ik naar de functie van nachtreceptioniste. Daarbij is het erg goed te combineren met mijn 7 jarige dochter.

Na drie jaar op de taxi ben ik toe aan een nieuwe uitdaging.

Heb mijn diploma's telefoniste receptioniste en administratief medewerkster behaald op mbo niveau 4.

Heb ervaring als receptioniste in een ziekenhuis en op een kantoor.

Daarnaast heb ik horeca ervaring.

Hoop dat u mij uitnodigt voor een gesprek.

Ben te bereiken via mobielenummer: 0649242263

Met vriendelijke groet,

Judith Hamelink