Kantoorbanen voor Russisch sprekend personeel

  • RusJobs

    Beste Mazena,

    Je kunt je CV sturen naar recruiting@rusproject.biz. De actuele vacatures zijn te vinden op onze website www.rusproject.biz, evenals de informatie voor kandidaten. Mvgr. RusJobs

  • RusJobs

    Beste Mazena,

    Je kunt meer informatie vinden op onze website www.rusjobs.nl. Graag zien we je aanmelding tegemoet. Mvgr RusJobs

  • Zahro Druijff

    Ik ben werkzoeker naar een Kantoorbaan of vacatures voor Russisisch sprekend personeel.

  • Natalia Lukinova

    Dag,

    Ben op zoek naar baan. Heb financien gestudeerd in Rusland en woon sinds december in Utrecht.

  • Dietrik huizing

    Beste Natalia,

    Ik ben op dit moment op zoek naar een russische collega, om de logistiek binnen mijn handelsonderneming te coordineren.

    Indien je nog op zoek bent naar een functie, laat wat van je horen.

    Groet, Dietrik

  • Anna Ostapova

    Momenteel ben ik op zoek naar een baan als administratief medewerker. Sinds 2003 tot begin 2011 heb ik gewerkt bij een internationale bedrijf in Oekraïne, Kiev. Die is een internationale producent van natuurlijke voedingsmiddelen en drankingrediёnten. Daar heb ik financiële, logistieke en verkoop ervaring een brede kennis opgedaan. Ik was verantwoordelijk voor: verwerken van data, orders, documentatie management, klantencontacten onderhouden en veel andere taken. Tijdens deze periode ben ik zowel in teamverband als zelfstandig actief geweest. Ik heb een universitaire opleiding in de Oekraïne gevolgd. Mijn diploma is als HBO in Nederland gewaardeerd.

    Ik ben iemand die erg gedreven is en graag wil leren. Ook ben ik een doelgericht, gemotiveerd en erg enthousiast persoon. Mijn moedertalen zijn Russisch en Oekraïens. Daarnaast spreek ik Engels. Sinds 2011 woon ik vlakbij Den Bosch.

    Met vriendelijke groet,

    Anna Ostapova

  • Beslan

    Dag allemaal,:)-D

    Ben op zoek naar een baan in de provincie/ regio Utrecht.

    Opleidingen in nederland:

    2007-2008 MBO-4 – Hoofdmagazijn aan de ROC te Utrecht, diploma behaald

    2008 - heden HBO(deeltijd) – bedrijfseconomie aan de Hes te Amsterdam, 4e jaar

    Met vriendelijke groet,

    B.Ibragimov

  • Beslan

    Dag allemaal,:)-D

    Ben op zoek naar een baan in de provincie/ regio Utrecht.

    Opleidingen in nederland:

    2007-2008 MBO-4 – Hoofdmagazijn aan de ROC te Utrecht, diploma behaald

    2008 - heden HBO(deeltijd) – bedrijfseconomie aan de Hes te Amsterdam, 4e jaar

    Met vriendelijke groet,

    B.Ibragimov

  • Olga Sytchiova

    Beste mensen, ik ben op zoek naar een baan als administratief medewerker, medewerker buitendienst of binnendienst, logistiekmedewerker en zv.

    Ik kom afspronkelijk uit Rusland, Russisch is mijn moedertaal.

    In Nederland heb ik een afgeronde opleiding tot Commercieel Medewerker Marketing en Communicatie.Ik ben 35 jaar oud, flexibel, creatief en kan goed met mensen opschieten.

    Ervaring in administratieve sfeer, kan goed met computer, websites opbouwen en onderhouden, presentaties en promotiemateriaal verzorgen.

  • Marion

    Ik plaats een vraagstelling voor mijn a.s. schoonzus.

    Zei woont en werkt op het ogenblik nog in Rusland maar wil heel graag hier een baan vinden.

    Zei spreekt zeer goed engels en Russisch uiteraard. Haar Nederlands is zei aan het leren.

    Een goed opgeleide dame die op het ogenblik in Rusland op de Universiteit werkt en daar aan Indonesische personen de Russische taal leert.

    Graag enige reactie van Uw kant.

    Vr. gr.

    Marion Dietz