Help ik zoek met spoed werk

  • Glenn

    Beste,

    Ben 40 en gezonde man. Hard werkend en pak bijna alles aan. Woonachtig in Rotterdam en bereid te werken in Groot Randstad.

    -Schoonmaak

    -Magazijn

    -Productie

    -Call center

    -Financieel (Debiteuren)

    Ik reageer op zowat alle vacatures bij uitzendbureaus via internet, ik stuur c.v.;s en bel zelf erachter aan.

    Nooit krijg ik zelf concrete terugkoppeling van intercedentes. Ik krijg beloftes dat ik wordt teruggebeld wat dus niet gebeurt.

    Kortom, ik ben super enthousiast wil graag werken, ga ook voortdurend zelf achter dingen aan maar die paar keer dat je zelf vraagt waarom ik niet wordt teruggebeld, krijg ik nonsense redenen van intercedentes.

    Is het tegenwoordig normaal dat iemand die graag wil werken geen medewerking krijgt van mensen die je aan het werk horen te helpen??!!

    Wie kan mij aan het werk helpen?

    Dank je wel alvast en groet,

    Ik wo

  • MB Hotelreceptionisten

    Beste Glenn,

    wij zijn op zoek naar een nachtreceptionist voor een leuk hotel in Breda. Mocht je interesse hebben? Het gaat om een 4 a 5 daagse werkweek. Werktijden van 23.00 uur tot 07.00 uur.

    Indien je interesse hebt? Stuur dan een email met je cv naar: info@mbhotelreceptionisten.nl wil je meer informatie over ons bedrijf kijk dan op onze site www.mbhotelreceptionisten.nl

    Groet,

    Michael Rutten

    MB Hotelreceptionisten

  • Workselekt Uitzendbureau

    Beste Glenn

    Ik weet niet of je al werk hebt gevonden, maar ik wil je C.V. graag opnemen in mijn bestand.

    Als Workselekt Uitzendbureau Regio Rijnmond / Provincie Zuid Holland, bemiddel ik voor de onderstaande functies op VMBO; MBO en HBO niveau.

    - data-entry medewerkers

    - receptioniste

    - telefoniste

    - archiefmedewerker

    - secretaresse

    - postkamer medewerkers

    - management assistent

    - medewerker tekstverwerking

    - financieel administratief medewerker

    - notulist

    - Commercieel binnendienst medewerkers

    - Logistiek medewerkers

    - Magazijn medewerkers

    Graag zie ik je bericht tegemoet.

  • A Van Bekhoven

    Goede morgen

    Wij hebben wellicht een vacature vrij

    Wij zoeken commercieele verkoper

    je kan mij bellen 010-4157500

    YSS Holland

  • Bianca

    Hoi Glenn,

    Mocht je nog niets hebben gevonden, wij kunnen je een job aanbieden waarbij je alle vrijheid van de wereld hebt en waarbij je morgen al kunt beginnen! Geen vast contract, pure freelance. Niets te verliezen, alleen maar te verdienen. Heb je interesse, neem dan even contact met ons op, zodat we je wat meer kunnen vertellen.

    Groetjes, Bianca

  • henny de graaff

    heb 15jaar bij fokker bv gewerkt en ben toen naar een doe het zelf winkel gaan werken , het was crisis in de branche dus eruit, was leuk werk helaas, nu zonder werk ,wie kan mij aan een leuke baan in of rondom zoetermeer helpen ,bij een halfjaarcontract biedt ik u 100euro aan bij aanname en contract ,dat is netto voor u ik ben nu eenmaal loyaal en verwacht dit ook wel een beetje van u! mocht u iets weten of weet u iemand die personeel zoekt ,?dan hoor ik graag van u,cv kan eventueel dan gemailt worden , steekwoorden ;scherpe zintuigen accuraat ,eerlijk, vriendelijk gehoorzaam, goede vader voor twee kinderen.harde werkkracht, punctueel. en kies voor kwaliteit in de onderneming ,wie o wie helpt mij op weg ,?met vriendelijke groeten ;henny de graaff zoetermeer 06-51763127