Ik zoek een baan in het Magazijn als leidinggevende vast of tijdelijk maakt niet uit
Goedemiddag Peter,
Momenteel zijn wij voor een van onze opdrachtgevers op zoek naar een voorman voor een distributiecentrum en wellicht dat dit een interessante vacature voor je is. Voor meer informatie, neem even contact met ons op.
Timing Uitzendteam
Rembrandtstraat 4
2671 GD Naaldwijk
T 0174-421882
F 0174-413803
jennifer.verkade@timing.nl
www.timing.nl
Hallo
Ik ben met spoed opzoek naar werk,
Het maakt niet uit wat voor werk, Als het maar goed verdiend !
Ik moet zeker werk hebben, Zoal's Glazenwasser's bedrijf, ik heb onderhand 4/5 jaar ervaring met glazewassen
Maar het mag ook wel wat ander's zijn natuurlijk, zoal's ik het net ook al zij, als het maar goed verdiend !
Heeft er iemand nog werk, dan kun je gerust telefonish contackt opnemen,
06-25314436
Mvg Volkan !
Beste Peter,
Ik weet niet waar je woont, maar voor Hilversum en Garderen zijn wij op zoek naar een nachtreceptionist voor minimaal 2 dagen per week. Werktijden zijn van 23.00 uur tot 07.00 uur.
Voor een leuk hotel in Breda zijn wij op zoek naar een fulltime nachtreceptionist(e). Hier gaat het om 4 a 5 dagen per week.
Indien je interesse hebt? Stuur dan een email met je cv naar: info@mbhotelreceptionisten.nl wil je meer informatie over ons bedrijf kijk dan op onze site www.mbhotelreceptionisten.nl
Groet,
Michael Rutten
MB Hotelreceptionisten
Beste Peter
Ik weet niet of je al een nieuwe baan hebt, maar ik zou graag je C.V. in mijn bestand opnemen.
Workselekt Uitzendbureau bemiddelt voor de onderstaande functies op VMBO; MBO en HBO niveau.
- administratieve medewerkers
- data-entry medewerkers
- receptioniste
- telefoniste
- archiefmedewerker
- secretaresse
- postkamer medewerkers
- management assistent
- medewerker tekstverwerking
- financieel administratief medewerker
- notulist
- Commercieel binnendienst medewerkers
- Logistiek medewerkers
- Magazijn medewerkers
Indien je interesse hebt, zie ik een mailtje en/of je C.V. graag tegemoet.
Meer informatie over Workselekt Uitzendbureau kun je vinden op: http://www.workselekt.vanpeltadvies.nl
Met vriendelijke groet,
John van Pelt
Workselekt Uitzendbureau
Tel.nr. overdag: 06-15448395
Tel.nr. na 18.0 uur: 0180-315631
E: info@workselekt.vanpeltadvies.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?