ik zoen een baan zo snel mogelijk

• nelly

ik ben momenteel werkzaam in de zorg maar wil al een tijdtje wat anders gaan doen.

ben op zoek naar een baan in de mode branche of als telefoniste/receptioniste

zelf heb ik 2 maanden stage gelopen bij een revalidatiecentrum als telefoniste/receptioniste ik vondt het werk leuk.

ben bereidt om een opleiding te volgen of een cursus als dat moet.

ik hoop dat ik hier wat kan vinden.

groetjes

• sergirald

hallo ik ben 17 jaar en ik ben op zoek naar een baan.

Ik ga naar school en ik kan na school werken en ik ben ook bereikbaar in de weekent.ik wil zo graag werken.Als u iet voor me heb ben ik er klaar voor.

• Bianca

Hoi Nelly,

Ik zal maar met de deur in huis vallen, wij kunnen je geen vast contract aanbieden, maar je kunt wel degelijk een fulltime inkomen eruit halen, indien je je eigen groep mensen onder je, snel hebt gevormd. Je werkt dus zogezegd als freelancer : je bepaalt zelf je werktijden en uren. DUS ALLE VRIJHEID! Iedereen van FM is begonnen met 1 avondje in de week, maar er zijn er al heel veel die nu fulltime er mee bezig zijn. Wat je bij ons gaat doen is hoogwaardige parfums verkopen via bijvoorbeeld vriendinnen,familie, collega's, clubgenootjes. maar het kan ook via zogenaamde thuisparty's. Deze laatste is niet verplicht, maar hiermee heb jij minstens 100 euro op een gemiddelde avond! Hoe meer mensen jij weet aan te sluiten bij FM, hoe meer jij gaat verdienen. Ik ben er in ieder geval superblij mee dat iemand mij op de hoogte van FM stelde, nu is het mijn taak!

Wil je meer info? Kijk dan op www.fm-europe.nl of mail ons op info@fm-europe.nl.

Succes met beslissen!

Groetjes,

Bianca