personeel gezocht voor gran canaria

  • stephanie

    Wij zoeken per direct een kok en personeel voor de bediening graag met ervaring en voor langere tijd voor ons nieuwe restaurant op gran canaria.dus wil jij in het buitenland werken reageer dan snel!

  • robert

    ik heb 4 jaar schoolopleiding horeca gedaan koken/ serveren mbo.

    en 6 jaar werkervaring in een eetcafe als kok .

    tel 0624561880.stephanie schreef:

    >

    > Wij zoeken per direct een kok en personeel voor de bediening

    > graag met ervaring en voor langere tijd voor ons nieuwe

    > restaurant op gran canaria.dus wil jij in het buitenland

    > werken reageer dan snel!

  • patty van de Bor

    Hoi Stephanie,

    In de loop van volgend jaar komen wij met 5 personen naar Gran Canaria. Wij hebben met z´n allen een schat aan ervaring op diverse vlakken en willen graag werken. Laat me weten of we iets voor elkaar kunnen betekenen. In september of oktober ben ik op GC, wellicht kunnen we iets afspreken.

    Patty

    pattyb47@HOTMAIL.COMstephanie schreef:

    >

    > Wij zoeken per direct een kok en personeel voor de bediening

    > graag met ervaring en voor langere tijd voor ons nieuwe

    > restaurant op gran canaria.dus wil jij in het buitenland

    > werken reageer dan snel!

  • Lydie Lucille Zwart

    Hoi Stephanie,

    ik zou dolgraag direct willen komen om je team te versterken. Heb zes jaar horeca ervaring ( hotel, restaurants, eetcafe, bar, snackbar ) maar dacht even dat ik iets anders moest proberen. Ik ben momenteel werkzaak in een kledingwinkel en over 3 dagen loopt mijn proeftijd af. Ik sta op knappen en wil per direct terug de horeca in, ik wil werken in plaats van voor me uit staren! Het jeukt en kriebelt van alle kanten, maar ik wil m'n contract niet opzeggen voor ik iets anders heb. Dus ik hoop heel snel iets van u te horen, dan kunnen we altijd wat afspreken. Verder heb ik de opleiding voor gastvrouw afgerond, heb de cursus sociale hygiene gevolgd en ben bereid Spaanse lessen te nemen. Ik spreek naast Nederlands nog Engels en red ik me in het Duits.

  • kathelyne

    Hallo!

    Ik ben Kathelyne 26 jaar, veel in de horeca gewerkt, nu klaar met mijn studie en op zoek naar een leuke baan in canaria.

    ik heb er al eerder gewoond en gewerkt

    ik spreek spaans, nederlands, engels en duits.

    hoop van jullie te horen

    MVG Kathelyne

  • michael0512@hotmail.nl

    Hallo Stephanie,

    Ik lees net deze discussielijst, en zie dat hij al een beetje verouderd is..

    Graag zou ik van u willen weten of u ook nu nog personeel zocht.

    Wil zo snel mogelijk op Gran Canaria gaan wonen en werken.

    Of heeft u andere tips over hoe ik het snelst een baan vindt?

    Heb heel google.nl etc al doorgebladerd en gelezen maar er staadt maar weinig op hellaas..

    Als u tips voor mij heeft hoor ik dat graag van u!!

    Vriendelijke groeten..

    Michael van der Heide

    michael0512@hotmail.nl