Uitdagende functie gezocht in het Gooi!!

• Karen Warrink

Geachte lezer(es),

Op dit moment ben ik werkzaam als office manager/marketing en sales bij een IT-bedrijfje in Woerden. Omdat het een klein bedrijf is, houdt dit in dat ik verantwoordelijk ben voor alles wat niet technisch is. Dit houdt o.a. in (financiële) administratie, marketing, het bijhouden van de website en het coördineren van trainingen. Een veelomvattende functie.

In verband met de reistijd (2 a 3 uur per dag) ben ik op zoek naar werk in de buurt. Bij voorkeur Naarden of omgeving.

Het liefst werk ik bij een informeel en dynamisch bedrijf. Ik hou ervan om te adviseren, regelen, coördineren en organiseren (van bijvoorbeeld evenementen).

Ik ben een jonge vrouw, communicatief vaardig, flexibel, enthousiast en representatief.

Op verzoek stuur ik u mijn curriculum vitae, welke ik uiteraard graag mondeling toelicht.

Eventuele reacties kunt u sturen naar onderstaand e-mailadres.

Met vriendelijke groet,

Karen Warrink

karen_warrink@hotmail.com

• G. Smit

Wij zoeken een chaef de bureau voor leuk kantoor in de polder.

Interesse?

Mail cv en motivatie, of kijk eerst op www.smitconsultancy.nl

• Recruiting

Namens onze opdrachtgever adviseren wij burgers omtrent het sociale stelsel in Nederland en dan met name op het gebied van de pensioenproblematiek. De opdrachtgever heeft ons bureau gevraagd uit te kijken naar nieuwe medewerkers, die op zelfstandige basis ons team kunnen versterken. De medewerkers zullen in beginsel adviesgesprekken bij klanten gaan houden. Tijdens een adviesgesprek wordt uitgelegd hoe het sociale stelsel in elkaar zit en welke problemen er zijn of zullen ontstaan. Vervolgens worden de traditioneel geboden oplossingen weergegeven en wordt een nieuw en uniek spaarprodukt geïntroduceerd.

Aan u wordt nu de kans geboden als zelfstandig ondernemer aan de slag te gaan, zonder enige investering te hoeven doen en zonder enig financieel risico te lopen. In beginsel dient de functie in bijberoep te worden uitgeoefend. Waarom? Indien het u niet bevalt, hebt u altijd nog uw hoofdberoep. Bij het behalen van een bepaalde positie, kunt u besluiten uw hoofdberoep te beëindigen.

De vereisten:

- minimaal MAVO / MBO diploma

- minimaal 21 jaar

- hoofdberoep

- klantgericht

- inzet

Wij bieden:

- zelfstandig ondernemerschap zonder investering of risico

- een volledig gefinancierd opleidingstraject

- ongelimiteerde carriere-mogelijkheden

- zeer hoge verdiensten

- zeer uitgebreide bonussen

Gedurende uw loopbaan volgt u voortdurend opleidingen om bij te blijven op de verscheidene gebieden. Deze gehele opleiding kost ongeveer 150.000,– en wordt volledig voor u betaald. Sterker nog, indien u besluit te stoppen hoeft u nimmer iets terug te betalen.

Geselecteerde nieuwe medewerkers beginnen met een tweedaagse opleiding. De opleiding wordt een keer per maand gegeven. Bent u geïnteresseerd dan verzoek ik u dit spoedig aan mij door te geven onder vermelding van uw telefoonnummer. Mijn secretaresse zal dan contact met u opnemen voor een afspraak.

Wij hopen snel van u te vernemen.

Hoogachtend,

Verbeek Consulting

P.S. Verbeek Consulting is een handelsnaam van Vtb-adviseurs en als zodanig ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder nummer 33306700.