Vacature Accountmanager

• Pecoma Informatica

Gezocht: Senior Accountmanager

Wat ga je doen? Sleur en routine vindt men niet snel in de meest dynamische sector van dit moment: de informatie- en communicatietechnologie (ICT). Zeker niet als Accountmanager bij het snelgroeiende Pecoma. U bent verantwoordelijk voor o.a. acquireren van business bij zowel nieuwe als bestaande klanten. Wij bieden een informeel en professioneel werkklimaat, waarin samenwerking, collegialiteit en communicatie sleutelwoorden zijn. Pecoma heeft inmiddels 450 medewerkers die voor een belangrijke mate actief zijn voor klanten in de financiële dienstverlening en de telecommunicatie. En waar naast ruimte en tijd voor eigen ontwikkeling een uitstekend pakket primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden hoort.

Wat is daar zo bijzonder aan? Een zelfstandige commerciële spilfunctie! Omdat we sterk groeien zijn we op zoek naar accountmanagers voor verschillende branches: telecommunicatie, groningen, finance en handel, overheid & industrie. Interesse? Ga naar www.pecoma.nl en reageer!

• Pecoma Informatica

Voor meer informatie over het werken bij Pecoma, kun je ook contact met mij opnemen.

• Marjolein Hardeman

Graag zou ik nadere informatie ontvangen over de bestaande vacatures bij Pecoma Informatica. Ik beschik over geruime en brede ervaring binnen de automatiseringsbranche.

Met vriendelijke groet,

Marjolein HardemanPecoma Informatica schreef:

>

> Voor meer informatie over het werken bij Pecoma, kun je ook

> contact met mij opnemen.

• Pecoma Informatica

Bedankt voor je reactie. Je zult op korte termijn informatie ontvangen per e-mail.

Vriendelijke groet

M. van der Neut