MEDEWERKER SALARISADMINISTRATIE (m/v)

voor gemiddeld 24 uur per week

Datum indiensttreding: zo spoedig mogelijk

Taken en verantwoordelijkheden:

- tijdig en volledig aanleveren van salarismutaties en extra gewerkte uren aan servicebureau

- boekhoudkundige verwerking salarissen

- berekenen vakantieuren

- berekenen onregelmatigheidstoeslag

- onderhouden van actuele kennis inzake secundaire arbeidsvoorwaarden (PC Prive, spaarloon)

- onderhouden van actuele kennis inzake pensioenregeling

- onderhouden actuele kennis inzake CAO-Kinderopvang en CAO-Welzijn

- aan- en afmelding personeel bij ziekenfonds

- ziekteregistratie

- het uitvoering geven aan verder voorkomende secretarieel-administratieve werkzaamheden.

Voor deze functie geldt als profiel van de geschikte kandidaat:

- MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur opleiding MEAO-bedrijfseconomische richting of MBA);

- Ruime ervaring met geautomatiseerde salarisverwerking;

- Bij voorkeur ervaring met het pakket ?Prigem?

- zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;

- omdat u te maken krijgt met tal van mensen en belangen, zijn goede communicatieve vaardigheden onontbeerlijk voor deze functie; zowel mondeling als schriftelijk;

- flexibel kunnen zijn en stressbestendig;

- houden van een uitdaging.

Wij bieden:

- salaris conform CAO Kinderopvang

- een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie met een goed werkklimaat

- een contract voor bepaalde tijd (vervanging van zwangerschapsverlof) met uizicht op een vast dienstverband wegens uitbreiding van capaciteit

Voor meer informatie kunt u op maandag, dinsdag, donderdag of vrijdag contact opnemen met mevr. J. Buthker, Manager financiën en beheer, telefoonnummer 079-3461132.

Een CV van door u geschikt bevonden kandidaten kunt u mailen naar info@szk.nl of faxen naar 079-3413461, t.a.v. mevr. J. Buthker.