MEDEWERKER SALARISADMINISTRATIE (m/v)
voor gemiddeld 24 uur per week
Datum indiensttreding: zo spoedig mogelijk
Taken en verantwoordelijkheden:
- tijdig en volledig aanleveren van salarismutaties en extra gewerkte uren aan servicebureau
- boekhoudkundige verwerking salarissen
- berekenen vakantieuren
- berekenen onregelmatigheidstoeslag
- onderhouden van actuele kennis inzake secundaire arbeidsvoorwaarden (PC Prive, spaarloon)
- onderhouden van actuele kennis inzake pensioenregeling
- onderhouden actuele kennis inzake CAO-Kinderopvang en CAO-Welzijn
- aan- en afmelding personeel bij ziekenfonds
- ziekteregistratie
- het uitvoering geven aan verder voorkomende secretarieel-administratieve werkzaamheden.
Voor deze functie geldt als profiel van de geschikte kandidaat:
- MBO werk- en denkniveau (bij voorkeur opleiding MEAO-bedrijfseconomische richting of MBA);
- Ruime ervaring met geautomatiseerde salarisverwerking;
- Bij voorkeur ervaring met het pakket ?Prigem?
- zowel zelfstandig als in teamverband kunnen werken;
- omdat u te maken krijgt met tal van mensen en belangen, zijn goede communicatieve vaardigheden onontbeerlijk voor deze functie; zowel mondeling als schriftelijk;
- flexibel kunnen zijn en stressbestendig;
- houden van een uitdaging.
Wij bieden:
- salaris conform CAO Kinderopvang
- een uitdagende functie binnen een groeiende organisatie met een goed werkklimaat
- een contract voor bepaalde tijd (vervanging van zwangerschapsverlof) met uizicht op een vast dienstverband wegens uitbreiding van capaciteit
Voor meer informatie kunt u op maandag, dinsdag, donderdag of vrijdag contact opnemen met mevr. J. Buthker, Manager financiën en beheer, telefoonnummer 079-3461132.
Een CV van door u geschikt bevonden kandidaten kunt u mailen naar info@szk.nl of faxen naar 079-3413461, t.a.v. mevr. J. Buthker.