Sollicitatie-C.V.

=====================================================

Naam : Knaack R.

Geb. : d.d.05-02-1953 te BERLIN / @!#$ölln

Adres : H.Parlevlietstr. 19

City : 5348 RJ OSS

Phone/Fax : # 31 (0)412 632 610

e-mail : friends-of-nature@europe.com

————————————————————–

Burgerlijke staat : NL= ongehuwd

Schoolopleiding :In Duitsland ? vergelijkbaar in Nederland tussen LTS en MTS

————————————————————–

Werk ? c/q beroepservaring:

1970 ? 1978

Metaalbewerking (lassen, bankwerken, constructiebouw) *+*** deze werkperiode was in Deutsland

1978 ? 1980

Café / Restaurant in Spanje **

1980 ? 1985

Onderhoudsmonteur (vrachtwagens, luxe wagens en jachten) *+** Gdeeltelijk in vaste dienst bij v. Thiel-Garagebedrijven te OSS

1986 ? 1989

Onderhoudsmonteur (productie ? en industriële machines) *+****

Via kleine middenstands bedrijven

1975 ? 1990

Vrachtwagenchauffeur * + ****

1988 ? 1989

Bedrijfsleider in een bouwbedrijf * GEHO bv te Den Bosch

1990 ? 1993

Onderhoudsmonteur : Veiligheid en Brandweer BASF *** via Hans Smits bv te Arnhem

1995 ? 1996

Lasser voor een bouwkranen bedrijf te Oss * Spierings bv te Oss

1996 ? 1997

Projectbegeleiding en opbouw productielijn ? Philips Display Components ? USA Ohio Ottawa *** via Jan Willems bv te Borculo

19997 ? 1998

Projectbegeleiding en opbouw productielijn ? Philips Display Components ? CHINA Jiang Su Nanjing *** via DIT Einhoven

1998

International mech.monteur voor opbouw van high-tech machines bij Heidelberger Druckmachinen c/q Contiweb Boxmeer ? Duitsland *** via Dactylo te Cuik

1998 ?1999

Inrichten en management garage voor privé Jaguar-verzameling te Tilburg : onderhoud, service, reparaties, revisies, int.Inkoop onderdelen en algemene verzorging voertuigen en materialen *

2000 ? 2001

Nebato te Bergeijk ( assemblage van kleinmetaal ) *** via DIT Eindhoven

z.o.z.

Philips Eindhoven, machine-fabriek TX ; opbouw belichtingstafels t.b.v. productielijn beeldbuizen

Philips Eindhoven, machine-fabriek TAB project LAMBDA *** via DIT Eindhoven werkrelatie verbroken omdat DIT herhaaldelijk gemaakte afspraken niet naleefde

Philips Eindhoven machine-fabriek TAB project TAMPAX *** via Megatech Nuenen

Philips Eindhoven afd. LED onderhoud test-productielijn *** via Megatech Nuenen

Lareka Valkensward ( revisie Drukmaschine project DGT) *** via

Megatech Nuenen

ITM Eindhoven opbouw & modificeren filtershooting maschine *** via

Megatech Nuenen

LWB Eindhoven onderhoud productielijnen *** via

Megatech Nuenen

DGT Schijndel montage drukmaschine ( Flexo 1600) *** via

Megatech Nuenen

Opmerkingen ten opzichte van de diversiteit van werkgevers, werkervaringen c/q overlappende jaargetallen:

Gezien ik van uitdagingen en diversiteit hou om een zo groot mogelijk spectrum aan ervaringen op te doen heb ik ervan afgezien mij te binden aan enkele werkgevers. Dat heeft mij ook ten voordele gediend niet door ontslagen overmatig verrast te worden en maakt mij ook hedendaags veelzijdig inzetbaar, afgezien dat ik tegelijkertijd de ervaring mocht opdoen, dat al te vaak welgemeende toezeggingen van werkgevers al te zelden nageleefd worden ! Een omschrijving van exact alle werkzaamheden in detail is vrij onmogelijk, gezien ik gewoon alle werkzaamheden verrichte of liet verrichten welke noodzakelijk waren om het werk of project af te ronden!

Uitleg : Een vrachtwagenchauffeur dient ook te kunnen laden lossen idem kaartlezen en schrijven etc., maar laat wel het onderhoudswerk verrichten ongeacht of hij nu wel of geen monteur is .

Het overlappen van jaargetallen komt tot stand gezien ik in deze periodes korter of langer dezelfde functies vervulde bij dezelfde of verschillende werkgevers.

—————————————————————————

Talenkennis : Duits , Nederlands , Spaans , Engels

Rijbewijs : A ? B ? C ? E

Diploma : CCV ? B

Diploma : Tig lassen 1 & 2 ;C-staal, RVS, AL

Certificaat :Tig pijplassen AL <80mm; RVS <80mm, 80mm t/m 500mm (vervallen)

Getuigschrift : MIG-lassen AL ? CV & pulserend

————————————————————–

Salarisvoorstel: ? 2042,– bruto exl. Reiskosten & extra

Vergoedingen (kleding,gereedschap etc.)

per 4 weken

Zoz.

* = vast dienstverband

** = Zelfstandig

*** = Uitgezonden en of gedetacheerd

**** = oproepkracht

Gewenste werklokaties: buiten Europa, liefst Asie met name China

Algemene interesses en hobby´s:

Natuur en Wildernis; Aziatische cultuur en geschiedenis; psychology; (investment) beleggen; manuele creativiteit (realisatie van eigen ontwerpen); lezen en schrijven; (motor)reizen

R.Knaack

P.S.:

Ter bescherming van mijn privacy :

Deze gegevens zijn beschermd en mogen niet aan derden toegankelijk gemaakt worden voor commerciële doeleinden, bij overtreding aanvaard de overtreder een schadeclaim van ten minste Fl. 10 000,– plus de juridische kosten !