Hallo, mijn naam is Sue Ellen en ik ben op zoek naar een administratief/commerciële baan bij een bedrijf met een informele werksfeer in Amsterdam. In juli heb de 2-jarige opleiding Account Management aan de Hogeschool Schoevers te Amsterdam afgerond. Dit is een verkorte HBO - opleiding op het gebied van Marketing, PR en Sales. Daarnaast kreeg ik o.a. de modules Bedrijfscommunicatie en -organisatie, Commerciële Calculaties, Bedrijfseconomie, Engels (zowel modeling als schriftelijk) etc. Een zeer commerciële opleiding dus.Mijn middelbare schoolopleiding was op HAVO-niveau.
Ik heb geen voorkeur voor een bepaalde branche. Wel functioneer ik het best in een bedrijf waar de gemiddelde leeftijd ligt tussen de 25 en 35. Zelf ben ik bijna 20. Ik ben een pittige jonge dame die zeer sociaal is en een teamplayer. Desalniettemin kan ik, waneer het nodig is, zeer zelfstandig werken. Daarnaast ben ik (bijna) altijd vrolijk en weet ik wat het begrip collegialiteit inhoudt, daar ik al meer als 3 jaar werkzaam was bij een kledingconcern te Amsterdam.
Als u mij de kans wilt geven om mijn loopbaan te starten, aarzel dan niet en stuur uw reactie naar bovenstaand e-mail adres. Alvast bedankt voor het lezen van mijn bericht!!
Groeten van Sue Ellen