Enthousiaste medewerkster zoekt leuke baan

• Roelien Visser

Ik ben HBO opgeleid en heb bijna 2 jaar ervaring als projectleider. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe baan met doorgroei mogelijkheden. Het uitvoeren van projecten, eventueel opleidingsmogelijkheden en het leren aansturen van een kleine groep mensen spreekt mij aan. Ik hou van aanpakken en werk verzetten zowel zelfstandig als in teamverband. De ICT en finance zijn niets voor mij maar cultuur en product- en dienst verbetering/presentatie des te meer.

Ik woon in Wageningen en wil het liefst binnen 3/4 uur op m'n werk zijn.

Wie kan mij helpen aan de juiste facatuur?

Roelien Visser

• Judith v.d. Berghe

Geachte mevrouw Visser,

ISS Receptionelle is op zoek naar een objectcoordinator t.b.v. de receptie bij een bedrijf in Arnhem. Gezien uw aanvraag en voorkeur denk ik dat dit eventueel voor u een geschikte functie is. Graag kom ik in contact met u via de mail of via 0653693640. U kunt ons bedrijf bezoeken op onze site ISSnl.com.

Alvast dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Judith van den Berghe

• recruiting

Een van onze opdrachtgevers heeft ons bureau gevraagd uit te zien naar nieuwe medewerkers die op zelfstandige basis ons team willen komen versterken.

Wij vragen een minimale leeftijd van 21 jaar en minimaal een MBO diploma. Voorts dient de kandidaat goed met mensen om te kunnen gaan.

Wij bieden zeer hoge verdiensten, ongekende carrieremogelijkheden, volledig betaalde opleidingen en aantrekkelijke bonussen.

Bent u genteresseerd, stuur dan een mailtje met uw adres en telefoongegevens naar recruiting@vtb-adviseurs.nl. U kunt ook een afspraak maken met onze secretaresse. Vanwege een verhuizing zijn wij momenteel bereikbaar op nummer 06-12780780. Al uw gegevens zullen vertouwelijk worden behandeld.