leergierige zoekt werk

• Yvonne Sanders

Beste mensen,

Na mijn vwo en HBO studie logopedie heb ik besloten mijn sociale bezigheden te mixen met zakelijke/ organisatorische bezigheden. Die combinatie lijkt mij geweldig. Vandaar mijn deeltijd studie personeel en arbeid aan de HvA.

Wie weet of kan mij helpen aan een passsende vacature. vb. medewerker personeelszaken. Korte omschrijving van mijzelf: sociaal, leergierig, open, eerlijk, kan in teamverband werken. Maar pas op!! De positieve kant is vaak ook je negatieve kant. Oh ja max 32 uur werken. Ik zit di.- en do. avond op school.

Ik hoop snel wat te lezen.

Groet Yvonne Sanders

• flexibility Office

Beste Yvonne,

Naar aanleiding van jouw bericht kunnen wij je wellicht van dienst zijn. Flexibility Office heeft verschillende vacaturen op secretarieel gebied in Amsterdam e.o. Wil je in ons bestand opgenomen worden mail dan jouw cv door en een korte motivatie. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op voor een kennismakingsgesprek.

Flexibility Office is een secretariele dienstverlening. Naast dat wij secretariele diensten verrichten voor bedrijven vanaf ons

kantoor hebben wij ook een onderdeel werving & selectie. Dit zijn wij gestart doordat wij in de loop der jaren een groot netwerk

hebben opgebouwd (reclamebureaus, internetbedrijven, IT bedrijven, adviesbureaus, advocatenkantoor etc.) Wij zoeken voor

zowel kandidaten als voor de bedrijven in de regio Amsterdam.

Voor meer informatie over Flexibility Office verwijzen wij naar onze internetpagina www.flexibility.nl of bel 020-4945410 of email: info@flexibility.nl

Ik zie je reactie met belangstelling tegemoet.

Mvg

Flexibility Office

Karin de Rooy

• Smit Consultancy

Dag Yvonne,

Belangstelling voor iets heel anders?

Wij hebben voor een relatie in Amsterdam twee vacatures op een deurwaarderskantoor.

Niet eng, maar leuk wwerk in een leuk team.

Belangstelling/nieuwsgierig?

mail of bel 0517 23 23 22, of kijk op www.smitconsultancy.nl