Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem, ik ben op dit moment werkzaam in een baan waar ik het absoluut niet naar mijn zin heb. Na zorgvuldig nadenken en uitzoeken wat ik dan wil heb ik besloten dat ik wil proberen een carrièrre verandering te ondergaan, en wel naar een it-baan. Echter, ik heb op dit vlak geen aantoonbare ervaring, ik ben er vooral hobbymatig mee bezig geweest. Daarnaast heb ik vanzelfsprekend ook geen opleiding op dit gebied. Ik heb afgelopen 2 jaar een heao-ce opleiding gedaan en ben van plan me ook op dit gebied aan te passen en heao-bi te gaan doen. Daar ik op redelijk korte termijn van baan wil veranderen zit ik er over te denken eerst een andere opleiding te gaan doen. Wellicht Ambi (maar dat duurt wel lang als ik volgend jaar BI wil gaan doen) of PDI (maar dat is op MBO-niveau).

Wie kan mij adviseren wat ik moet doen? Alle advies is goed. Misschien kan ik proberen een baan te vinden en van hieruit studeren, maar wie wil een 33-jarige man aannemen, het bovenstaande in acht nemend?

Ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt hiervoor.

M.v.g.

Frans