Secretaresse P&O gezocht!

• flexibility Office

Onze cliënt is met een aanbod van 60 hogere beroepsopleidingen, de grootste HBO-instelling in de regio Amsterdam. De school heeft ca. 1600 medewerkers en verzorgt onderwijs voor ca. 18.500 studenten.

De bedoeling is dat jij het hoofd P&O zowel administratief, secretarieel en organisatorisch ondersteuning gaat bieden. Een afwisselnde, leuke en boeiende baan.

Interesse mail dan naar info@flexibility.nl en wij sturen jou de vacature toe.

Karin

• Janssen Interim Services

Heb je een technische opleiding/achtergrond? Wil je van Werk naar Werk?

Ik ben op zoek naar mensen die woonachtig zijn in de achterhoek, liemers, oost Nederland. Ze moeten een technische opleiding/achtergrond/werkervaring hebben. Mijn dienst is dat ik deze kandidaten intensief begeleid bij een nieuwe uitdaging. Dus van hulp bij de sollicitatiebrief tot het checken van een contract bij een (nieuwe) aanstelling. Ik ben niet op zoek naar mensen die ad hoc van de een op de andere dag een andere baan willen. Ik ben op zoek naar de kandidaten die er echt over na gedacht hebben en wat hulp willen bij het vinden van een nieuwe uitdaging.

Alleen serieuze reacties dus!

tjis@hetnet.nl