leuke uitdaging!

• Sabrina de Wit

Hallo,

Mijn naam is Sabrina de Wit en ik ben een 22-jarige studente commerciele economie. Op dit moment zit ik in een vrij rustige periode met mijn studie en heb ik hiernaast 2 a 3 dagen de tijd voor een baan. Werkzaamheden waarbij mijn interesse ligt zijn bijvoorbeeld administratieve werkzaamheden en het beantwoorden van de telefoon. Momenteel woon ik in Hilversum, maar vind het geen probleem een stuk te reizen voor mijn werk.

Ik hoop op deze manier een baan te vinden die ik als een leuke uitdaging zie.

Vragen of reacties zie ik graag tegemoet via mijn email.

Met vriendelijke groet,

Sabrina de Wit

• Dennis

Wat zijn je maten???

• Mens

Seksist!

• Evelien Kraakman

Hallo Sabrina,

Wat toevallig dat ik jouw advertentie lees, ons bedrijf is namelijk juist op zoek naar mensen als jij. Jonge mensen die houden van een uitdaging komen bij ons zeker in aanmerking.

Ons bedrijf verkoopt reispakketten met 4/5 sterren. Hierbij is het belangrijk dat je de klanten spontaan en enthousiast benadert. Het is absoluut niet nodig om verkoopervaring te hebben. In slecht een cursusavond wordt je op weg geholpen in je nieuwe baan. Daarnaast zullen er trainingen volgen waar je vrijwillig aan deel mag nemen.

Wanneer je voor ons werkzaam bent, geniet je zelf ook van hoge kortingen op reizen, hotelovernachtingen, autohuur en 200.000 andere producten.

Ik wil je graag uitnodigen voor een kennismakingsgesprek en wellicht kunnen we dan tot nadere afspraken komen. Laat even weten wat je reactie is.

Met vriendelijke groeten, Evelien Kraakman

PS Mijn excuses voor het hanteren van dit onzakelijke e-mailadres, vanwege netwerkproblemen op kantoor, hanteer ik dit adres.