openstaande vacatures

• Easy-Flex/Anita Vork

Easy-Flex is een jonge nieuwe spraakmakende organisatie voor werving, selectie en detachering. Wij werken voor multinationals in en om de randstad.

Alle contractvormen (en uren) zijn bespreekbaar en wij bieden bovengemiddelde salarissen, juist voor studenten hebben wij uitstekende mogelijkheden.

openstaande vacatures:

> ICT helpdeskmedewerkers met boekhoudkundig inzicht

> ICT helpdeskmedewerkers voor internetondersteuning

> receptioniste/telefoniste

>offertecalculator voor een lease maatschappij

> contractbeheerder

> commerciele binnendienstmedewerker

> buitendienstmedewerker voor automatiseringsbedrijf

> klantenservice medewerker (inkomend verkeer) voor een ziektekostenverzekeraar

> klantenservice medewerker voor een telecombedrijf

en nog veel meer, vraag ons om nadere informatie: Easy-Flex, 0182-389944, of mail je CV naar anitavork@easy-flex.nl

• W.M van den Bergh

Easy-flex

Haven 692871CL

Shoonhoven.

Betreft: Support Medewerker.

Rotterdam, 17 April 2001.

Geachte mijnheer van der Linden.

Naar aanleiding van uw advertentie bij het Arbeids bureau, waarin u vertelde graag kennis te willen maken met een Support medewerker, wil ik graag op deze functie solliciteren.

Ik zal mij even voorstellen: Ik ben een 26 jarige jongeman, sinds April 2000 succesvol actief support medewerker, barst van de ambities en sta te popelen om mij langdurig én volledig in te zetten voor een bedrijf als het uwe.

Vanzelfsprekend voldoe ik ruimschoots aan alle door u gestelde voorwaarden. Sterker nog: Gezien mijn ervaringen, denk ik zelfs een meerwaarde aan de functie te kunnen geven.

Welke meerwaarde dat is? Dat leg ik u graag uit tijdens een persoonlijk onderhoud!

Welke meerwaarde dat is? Dat leg ik u graag uit tijdens een persoonlijk onderhoud!

In afwachting van uw uitnodiging daartoe verblijf ik, met vriendelijke groet,

hoogachtend,

W.M. van den Bergh

Keyenburg 295

3085KA Rotterdam

Tel:010-2102098/06-55128649.

• Marlyn

Kunt u mij in uw bestand opnemen als werkzoekende?

Ik ben heel goed in het leidinggeven, en ik heb daarnaast een brede ervaring op het financieel vlak.

Mijn tel. nr. 0318-625775

Fax. nr. 0318-639654

• Easy-Flex/Anita Vork

Wij hebben diverse opdrachtgevers, kun je er voor zorgen dat wij jouw CV ontvangen. Vraag: vanaf wanneer ben je eventueel beschikbaar?