interimmanagers

  • wil drijvers

    Mijn buro gevestigd in Zuidoost Brabant heeft regelmatig interim opdrachten varierend van specifieke vaardigheden op financieel- ICT- commercieel gebied tot algemeen management

    Interesse

    Mail je CV !

  • Jan Bernaards

    Hierbij wil ik mijn cv onder uw aandacht brengen. Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij het accent van de functie ligt op het gebied van workflow management en process modeling.

    Voor nadere gegevens voeg ik mijn cv toe. Mocht u na bestudering van mijn cv vragen hebben dan zal ik deze graag beantwoorden.

    Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Jan Bernaards

    CURRICULUM VITAE

    PERSONALIA:

    Naam : Bernaards JHC (Jan)

    Adres : Sluis 49

    Woonplaats : 1705 DG Heerhugowaard

    Geb. datum : 8 december 1954

    Tel.nr. : 072-5740654 Mobiel: 06-23039330

    OPLEIDING:

    1999

    Praktijk Diploma Informatica, (2 modules).

    1992

    Post HBO Stafmedewerker Project Management Hogeschool Eindhoven. Vakken: project management, management accounting, marketing, logistiek, kwaliteit management, personeels management, in- en externe communicatie, management game. Computeronderwijs: DOS, WP, Lotus, dBase en timeline.

    1986-1987 Training crisisinterventie

    1985-1986 Interne opleiding GSD Rotterdam

    1982-1986 HBO maatschappelijk werk

    1979-1982 MBO sociale dienstverlening

    WERKERVARING:

    Mei 2000 - heden:

    Distributie bedrijf Nic Oud b.v. in Alkmaar. Automatiserings medewerker. Data bestanden bewerken en adresdragers produceren met behulp van verschillende software, w.o. de office pakketen van Microsoft

    Opzetgemaakt voor een handboek.

    Jan -september 1999:

    Compurij Leeuwarden. Project om ervaring op te doen op het gebied van automatisering en het repareren van Pc’s. Netwerk PC’s omgebouwd naar stand alone Pc’s. Windows software geïnstalleerd en de configuratie afgestemd op gebruikers wensen. Kleine reparaties uitgevoerd en ondersteuning gegeven tijdens de informatica lessen.

    September – oktober 1999

    CCB Amsterdam.Formulieren ontwikkeld en voorraad programma in excel ontworpen.

    Okt – jan 1999

    Helpdesk medewerker bij Getronic in Utrecht.

    1993 – 1999

    Marketing bureau Eindhoven. Incasso en marketing werkzaamheden uitgevoerd. Later richten op werving en selectie en de organisatie.meer structureren. Leiding gegeven aan consultants en stagiaires.

    1992 – 1993

    Binnen een opleidingsinstelling de werkprocessen en procedures onderzocht en beschreven. Aanbevelingen gemaakt om te komen tot een betere afstemming en een beter resultaat.

    1989 – 1992

    Bureau voor algemeen maatschappelijk werk. Spreekuur houden, budgetteren, kortdurende en procesmatige hulpverlening.

    1988 – 1989

    Coördinator gemeentelijk ouderenbeleid. Activiteiten en voorziening en samenhang onderzoeken. Knelpunten beschrijven. Enquête ontwerpen en houden. Eerste lijnsoverleg opzetten. In en externe contacten. Beleidsnotitie schrijven en de gemeentelijke commissie voor het ouderenbeleid voorbereiden.

    1986 - 1987

    Maatschappelijk werker crisiscentrum. Mensen thuis bezocht en crisisinterventie toegepast.

    1984 -1986

    Bijstands maatschappelijk werk. Hulpverlenen bij materiele en immateriële problemen, spreekuur, budgetteren, schuldsanering, verhaal en diverse besprekingen, wetstechnisch onderbouwde advisering.

    1983 – 1984

    Bureau voor algemeen maatschappelijk werk. Spreekuur houden, budgetteren, kortdurende en procesmatige hulpverlening.

    1982 – 1983

    Coördinator huisbezoek groep. Werven en selecteren van vrijwilligers/sters, begeleiding, intake, deskundigheidsbevordering, in- en externe contacten, project verder vorm geven en uitbouwen.

    1976 - 1982

    Hulpverlenen aan jongeren en omgeving. Bestuursvergaderingen bijwonen, begeleiden van opvanggezinnen, externe contacten onderhouden, deelnemen aan verschillende werkgroepen.

    Vrijetijdsbesteding:

    Lezen, schaken, computers en internet, fotograferen en genealogie.

  • Wil

    Zoals gevraagd op het prikbord mijn CV

    Curriculum Vitae

    Personalia

    Willebrordus Adrianus (Wil) Verhoeven

    Zandweg 149

    3454 HA De Meern

    Geboortedatum: 1 mei 1956

    Geslacht: M

    Gehuwd

    Telefoon privé: 030 6664906

    Telefoon mobiel: 06 538 36 199

    Telefoon zakelijk: 0346 558080

    Telefax: 0346 558081

    E-mail: verhoeven.wil@advisaris.nl

    Persoonlijke drijfveren

    Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! Humor is voor mij een belangrijke energiebron waarmee de werkdruk vrijwel altijd in een werkbaar perspectief gezet kan worden. Irritaties en ergernissen die ik op mijn weg tegenkom kunnen meestal worden geparkeerd onder het motto: “Erger u niet, verwonder u slechts”. Ik zie veelal kans mijn positieve werkhouding ook op anderen over te laten slaan. Ik voel mij goed thuis in een informele omgeving. Steekwoorden die bij mijn functioneren passen zijn: overtuigend, coach, ondernemend, natuurlijk leider, sensitief, bouwer, voorzitter, bedrijfsman.

    Zakelijke historie en uitdaging

    Mijn management ervaring is gestart met het leiden van een uitzendbureau en diverse administratief en commercieel georiënteerde afdelingen. Via de boekendistributie (logistiek) ben ik beland in de directie van een dienstverlenend bedrijf dat zich richtte op het realiseren van database marketing activiteiten voor banken en verzekeringen. Nadat dit bedrijf werd opgekocht door Wegener heb ik voor Wegener Interim Management opdrachten uitgevoerd in diverse “eigen” bedrijven. Het mobiliseren van krachten binnen een organisatie is voor mij een belangrijke doelstelling. In 1998 heb ik mij zelfstandig gevestigd als Interim Manager (Ėén pitter).

    Werkervaring

    8-2000 tot 11-2000 werving en selectie begeleidingsproject detacheringen

    8-2000 tot 10-2000 vastlegging AO bij dienstverlener in zorgsector

    3-2000 tot 6-2000 doorlichting Architecten organisatie

    7-1999 tot 3-2000 opzetten ICT Interim Management afdeling bij IM bureau

    3-1999 tot 7-1999 Interim directeur Telemarketing bureau (ziekte vervanging)

    4-1998 tot 3-1999 Interim directeur Direct Marketing Automatiseringsbedrijf

    12-98 Themaat en Advisaris opgericht

    6-1997 tot 4-1998 Fusie en integratie begeleiding (Wegener DM)

    3-1992 tot 6-1997 Business unit manager incl. PZ functie (UPC)

    5-1982 tot 3-1992 Coördinator en Manager (Centraal Boekhuis))

    5-1979 tot 5-1982 Bureauleider uitzendbureau

    1-1976 tot 5-1979 Planner productie en transport van halffabrikaten (DSM)

    Opleiding en cursus

    HEAO

    Organisatie Adviseur (IBO)

    Boekhandel en uitgeverij

    Intercedent (ABU)

    Time Management

    Trainer (De Baak/ZengerMiller)

    SDW (AO & ISO)

    Diverse management cursussen

    Talen

    Nederlands

    Engels

    Frans (redelijk)

    Hobby

    Zeilen

    Waterpolo

    Muziek, uitgaan

    Feyenoord

    Overzicht van management activiteiten

    - Distributie- en productieplanning voor chemische halffabrikaten in continu overleg met de 5 Europese verkoopkantoren van DSM.

    - Bureaumanager van een uitzendbureau in zowel administratieve als productiesector.

    - Opzet en invoering van een administratie en distributiesysteem voor een Nederlandse boeken organisatie.

    - Ontwerp van inkoop, bestel en distributiesysteem van Penquin books.

    - Trainer van diverse managementlagen in eigen organisaties

    (Train the trainer programma)

    - Manager Factureer- en Uitgeversbegeleiding-afdeling (40 fte)

    - Samenwerkingsverband optimaliseren en vervolgens integratie bewerkstelligen tussen 15 Uitgevers (UDC) en het Centraal Boekhuis.

    - Business unit manager Direct Marketing Automatiseringsbedrijf (50 fte) inclusief herinrichten van de totale organisatie.

    - Projectorganisatie arbeidsvoorwaardenharmonisatie dienstverlener.

    - Bouwbegeleiding van een groot kantoor en inrichting productiehal.

    - Projectleider van diverse bedrijfsverhuizingen.

    - Manager van fulfilment organisaties: Corsmit & DFS (45 fte).

    - Projectleider kwaliteit en certificeringtraject (ISO).

    - Directie adviseur WDMG bij een grootschalig centralisatietraject wat heeft geleid tot de grootste DM organisatie van Nederland.

    - Directievoering “Database Logistics” (150 fte) tijdens reorganisatieperiode.

    - Voorzitter van bij Koninklijke Watersport Verbond aangesloten Watersportvereniging.

    - Interim manager Telemarketing bedrijf

    - Oprichten van ICT Interim Management afdeling bij een groot Accountancy Consultancy kantoor (Big Five)

    - Doorlichting van een groot Architectenbureau

    - Vastlegging AO bij een dienstverlener in zorgsector