Mijn buro gevestigd in Zuidoost Brabant heeft regelmatig interim opdrachten varierend van specifieke vaardigheden op financieel- ICT- commercieel gebied tot algemeen management
Interesse
Mail je CV !
Hierbij wil ik mijn cv onder uw aandacht brengen. Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij het accent van de functie ligt op het gebied van workflow management en process modeling.
Voor nadere gegevens voeg ik mijn cv toe. Mocht u na bestudering van mijn cv vragen hebben dan zal ik deze graag beantwoorden.
Ik zie met belangstelling uit naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Jan Bernaards
CURRICULUM VITAE
PERSONALIA:
Naam : Bernaards JHC (Jan)
Adres : Sluis 49
Geb. datum : 8 december 1954
Tel.nr. : 072-5740654 Mobiel: 06-23039330
OPLEIDING:
1999
Praktijk Diploma Informatica, (2 modules).
1992
Post HBO Stafmedewerker Project Management Hogeschool Eindhoven. Vakken: project management, management accounting, marketing, logistiek, kwaliteit management, personeels management, in- en externe communicatie, management game. Computeronderwijs: DOS, WP, Lotus, dBase en timeline.
1986-1987 Training crisisinterventie
1985-1986 Interne opleiding GSD Rotterdam
1982-1986 HBO maatschappelijk werk
1979-1982 MBO sociale dienstverlening
WERKERVARING:
Mei 2000 - heden:
Distributie bedrijf Nic Oud b.v. in Alkmaar. Automatiserings medewerker. Data bestanden bewerken en adresdragers produceren met behulp van verschillende software, w.o. de office pakketen van Microsoft
Opzetgemaakt voor een handboek.
Jan -september 1999:
Compurij Leeuwarden. Project om ervaring op te doen op het gebied van automatisering en het repareren van Pc’s. Netwerk PC’s omgebouwd naar stand alone Pc’s. Windows software geïnstalleerd en de configuratie afgestemd op gebruikers wensen. Kleine reparaties uitgevoerd en ondersteuning gegeven tijdens de informatica lessen.
September – oktober 1999
CCB Amsterdam.Formulieren ontwikkeld en voorraad programma in excel ontworpen.
Okt – jan 1999
Helpdesk medewerker bij Getronic in Utrecht.
1993 – 1999
Marketing bureau Eindhoven. Incasso en marketing werkzaamheden uitgevoerd. Later richten op werving en selectie en de organisatie.meer structureren. Leiding gegeven aan consultants en stagiaires.
1992 – 1993
Binnen een opleidingsinstelling de werkprocessen en procedures onderzocht en beschreven. Aanbevelingen gemaakt om te komen tot een betere afstemming en een beter resultaat.
1989 – 1992
Bureau voor algemeen maatschappelijk werk. Spreekuur houden, budgetteren, kortdurende en procesmatige hulpverlening.
1988 – 1989
Coördinator gemeentelijk ouderenbeleid. Activiteiten en voorziening en samenhang onderzoeken. Knelpunten beschrijven. Enquête ontwerpen en houden. Eerste lijnsoverleg opzetten. In en externe contacten. Beleidsnotitie schrijven en de gemeentelijke commissie voor het ouderenbeleid voorbereiden.
1986 - 1987
Maatschappelijk werker crisiscentrum. Mensen thuis bezocht en crisisinterventie toegepast.
1984 -1986
Bijstands maatschappelijk werk. Hulpverlenen bij materiele en immateriële problemen, spreekuur, budgetteren, schuldsanering, verhaal en diverse besprekingen, wetstechnisch onderbouwde advisering.
1983 – 1984
Bureau voor algemeen maatschappelijk werk. Spreekuur houden, budgetteren, kortdurende en procesmatige hulpverlening.
1982 – 1983
Coördinator huisbezoek groep. Werven en selecteren van vrijwilligers/sters, begeleiding, intake, deskundigheidsbevordering, in- en externe contacten, project verder vorm geven en uitbouwen.
1976 - 1982
Hulpverlenen aan jongeren en omgeving. Bestuursvergaderingen bijwonen, begeleiden van opvanggezinnen, externe contacten onderhouden, deelnemen aan verschillende werkgroepen.
Vrijetijdsbesteding:
Lezen, schaken, computers en internet, fotograferen en genealogie.
Zoals gevraagd op het prikbord mijn CV
Curriculum Vitae
Personalia
Willebrordus Adrianus (Wil) Verhoeven
Zandweg 149
3454 HA De Meern
Geboortedatum: 1 mei 1956
Geslacht: M
Gehuwd
Telefoon privé: 030 6664906
Telefoon mobiel: 06 538 36 199
Telefoon zakelijk: 0346 558080
Telefax: 0346 558081
E-mail: verhoeven.wil@advisaris.nl
Persoonlijke drijfveren
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! Humor is voor mij een belangrijke energiebron waarmee de werkdruk vrijwel altijd in een werkbaar perspectief gezet kan worden. Irritaties en ergernissen die ik op mijn weg tegenkom kunnen meestal worden geparkeerd onder het motto: “Erger u niet, verwonder u slechtsâ€Â. Ik zie veelal kans mijn positieve werkhouding ook op anderen over te laten slaan. Ik voel mij goed thuis in een informele omgeving. Steekwoorden die bij mijn functioneren passen zijn: overtuigend, coach, ondernemend, natuurlijk leider, sensitief, bouwer, voorzitter, bedrijfsman.
Zakelijke historie en uitdaging
Mijn management ervaring is gestart met het leiden van een uitzendbureau en diverse administratief en commercieel georiënteerde afdelingen. Via de boekendistributie (logistiek) ben ik beland in de directie van een dienstverlenend bedrijf dat zich richtte op het realiseren van database marketing activiteiten voor banken en verzekeringen. Nadat dit bedrijf werd opgekocht door Wegener heb ik voor Wegener Interim Management opdrachten uitgevoerd in diverse “eigen†bedrijven. Het mobiliseren van krachten binnen een organisatie is voor mij een belangrijke doelstelling. In 1998 heb ik mij zelfstandig gevestigd als Interim Manager (Ėén pitter).
Werkervaring
8-2000 tot 11-2000 werving en selectie begeleidingsproject detacheringen
8-2000 tot 10-2000 vastlegging AO bij dienstverlener in zorgsector
3-2000 tot 6-2000 doorlichting Architecten organisatie
7-1999 tot 3-2000 opzetten ICT Interim Management afdeling bij IM bureau
3-1999 tot 7-1999 Interim directeur Telemarketing bureau (ziekte vervanging)
4-1998 tot 3-1999 Interim directeur Direct Marketing Automatiseringsbedrijf
12-98 Themaat en Advisaris opgericht
6-1997 tot 4-1998 Fusie en integratie begeleiding (Wegener DM)
3-1992 tot 6-1997 Business unit manager incl. PZ functie (UPC)
5-1982 tot 3-1992 Coördinator en Manager (Centraal Boekhuis))
5-1979 tot 5-1982 Bureauleider uitzendbureau
1-1976 tot 5-1979 Planner productie en transport van halffabrikaten (DSM)
Opleiding en cursus
HEAO
Organisatie Adviseur (IBO)
Boekhandel en uitgeverij
Intercedent (ABU)
Time Management
Trainer (De Baak/ZengerMiller)
SDW (AO & ISO)
Diverse management cursussen
Talen
Nederlands
Engels
Frans (redelijk)
Hobby
Zeilen
Waterpolo
Muziek, uitgaan
Feyenoord
Overzicht van management activiteiten
- Distributie- en productieplanning voor chemische halffabrikaten in continu overleg met de 5 Europese verkoopkantoren van DSM.
- Bureaumanager van een uitzendbureau in zowel administratieve als productiesector.
- Opzet en invoering van een administratie en distributiesysteem voor een Nederlandse boeken organisatie.
- Ontwerp van inkoop, bestel en distributiesysteem van Penquin books.
- Trainer van diverse managementlagen in eigen organisaties
(Train the trainer programma)
- Manager Factureer- en Uitgeversbegeleiding-afdeling (40 fte)
- Samenwerkingsverband optimaliseren en vervolgens integratie bewerkstelligen tussen 15 Uitgevers (UDC) en het Centraal Boekhuis.
- Business unit manager Direct Marketing Automatiseringsbedrijf (50 fte) inclusief herinrichten van de totale organisatie.
- Projectorganisatie arbeidsvoorwaardenharmonisatie dienstverlener.
- Bouwbegeleiding van een groot kantoor en inrichting productiehal.
- Projectleider van diverse bedrijfsverhuizingen.
- Manager van fulfilment organisaties: Corsmit & DFS (45 fte).
- Projectleider kwaliteit en certificeringtraject (ISO).
- Directie adviseur WDMG bij een grootschalig centralisatietraject wat heeft geleid tot de grootste DM organisatie van Nederland.
- Directievoering “Database Logistics†(150 fte) tijdens reorganisatieperiode.
- Voorzitter van bij Koninklijke Watersport Verbond aangesloten Watersportvereniging.
- Interim manager Telemarketing bedrijf
- Oprichten van ICT Interim Management afdeling bij een groot Accountancy Consultancy kantoor (Big Five)
- Doorlichting van een groot Architectenbureau
- Vastlegging AO bij een dienstverlener in zorgsector
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?