Flexmarkt Conferentie 2001

• Flexmarkt

Op woensdag 11 april 2001 organiseert Flexmarkt, maandblad voor arbeidsmarktprofessionals de Flexmarkt Conferentie 2001. Het thema van deze dag is: '?Het einde van het werkgeverschap. HRM: zelf doen of uitbesteden??

De dag bestaat uit een aantal plenaire sessies, intermezzo's, discussies en een achttal seminars.

Deze boeiende dag is zeer interessant voor uitzendbureaus, detacheringsbureaus, arbeidsbureaus, werving-, selectie- en outplacementbureaus, directeuren/hoofden sociale diensten en managers bedrijfsverenigingen.

Voor meer informatie voor bezoek van deze conferentie kunt u onze website raadplegen: www.flexmarkt.nl.

Flexmarkt

• Helena van der Weijden

Ik ben zeer geinteresseerd in conferenties op dit gebied.

Kunt u mij meer informatie sturen?

• Flexmarkt

Geachte mevrouw Van der Weijden,

Helaas is er nog geen folder van deze conferentie beschikbaar, maar ik kan u wel vertellen dat het een zeer interessante dag wordt voor de arbeidsmarktprofessional.

Het thema van deze dag '“Het einde van het werkgeverschap. HRM: zelf doen of uitbesteden?” zal zeer uitgebreid worden uitgediept, zodat u aan het einde van de dag een goed overzicht heeft van de ontwikkelingen op de arbeidsmarkt. Ook zullen er een aantal topmensen uit de uitzendbranche aanwezig zijn op deze dag.

Binnenkort zal er op onze site www.flexmarkt.nl meer informatie verschijnen. U kunt ook onze site alvast bezoeken om een indruk te krijgen van Flexmarkt en onze andere producten.

Met vriendelijke groet,

Elsevier bedrijfsinformatie bv

Suzan Schonenberg

marketing

• jack.d

Belangrijke Update !!!! HollandBedrijfsPromo vernieuwd !!!

Nu meer mogelijkheden….

Maak gratis reclame voor uw bedrijf + vacatures

Sollicitatie voor iedereen is hier uiteraard ook mogelijk

http://pub47.ezboard.com/bhollandbedrijfspromo