Jr. Project Managers en Sr. Project Managers

• HDL Project Management bv

HDL Project Management bv is een organisatie die zich voornamelijk bezighoud met project management van financiele projecten. Denk aan de inrichting van SAP, opzetten en begeleiden van de dealeradministratie bij Dutchtone nv, het voorbereiden van de organisatie op UMTS administratie bij Dutchtone, het re-organiseren van divisies na een fusie, het ‘verhuizen’ van een salarisadm. tbv 1300 mensen van HR naar Finance etc. Dit type projecten vraagt een heldere kijk en ervaring in en met de bedrijfsprocesses. Je moet boven de materie kunnen staan en gericht een probleem kunnen oplossen. Wij werken voor de top 200 bedrijven in Nederland en de grote accountantskantoren en werken dus met mensen die ook tot de top behoren, dus dat betekent dat je wordt afgerekend op het resultaat.

HDL PRoject Management bv komt dus graag in contact met mensen die een nieuwe werkkring zoeken en de belangrijkste asset van het bedrijf, de kennis en ontwikkeling van project management technieken, blijven mee ontwikkelen. Van nieuwe werknemers wordt verwacht dat je het leuk vindt om je te storten op de opleiding tot gecertificeerd Project Manager.

Opleidingsniveau HBO en Academisch.

Als je geinteresseerd bent richt dan je reactie tot

info@hdlprojectmanagement.nl

Paul van Deurzen

Den Haag

• Martijn

Met veel interesse uw bericht gelezen. Helaas moeten constateren dat u waarschijnlijk maar 1 klantje heeft nl. Dutchtone.

Laat ik bij deze organisatie nu net het abonnement van mijn mobiele telefoon hebben opgezegd vanwege het feit dat er binnen deze organisatie geen enkel persoon zich verantwoordelijk voelt om een adequate klachtafhandeling te bewerkstelligen. Bereid om te werken bij zo'n incompetente organisatie ben ik dan ook niet.

Wanneer u de namen van de overige 199 bedrijven kunt doorgeven, verneem ik dit graag van u.

Martijn de Jong MBA

Project Manager

• info@data4.com

Kijkt u ook eens op www.ictersnodig.nl