Software voor Uitzenbureau

• Wilbert

Wie kan me vertellen wat voor software te krijgen is voor uitzendbureau's, ik zit dan te denken aan een totaaloplossing waarin alle aspecten van het bedrijf ingebakken zitten.

Ik vraag dit omdat ik voor een kennis van mij een pakketselectie ben aan het uitvoeren, en niet zo makkelijk achter de leveranciers van dit soort pakketten kan komen!!!

Alvast bedankt!

• DARI services

Omdat wij met dezelfde problematieken te maken hebben gehad, zijn we zelf gestart met de ontwikkeling van een pakket. Het pakket is nu zover, dat we de volgende functionaliteiten kunnen bieden:

- Relatiebeheer (klanten), waarbij mogelijkheden bestaan om lijsten uit te draaien met relaties die op een bepaalde datum gebeld moeten worden of ons moeten bellen etc. etc.

- Beheer Kandidaten/personeel, incl. salarishistorie etc. etc.

- Beheer van opdrachten, waarbij de mogelijkheden bestaan om kandidaten aan te bieden, opdrachten evt bij andere bureaus uit te zetten etc. etc.

- Aanbieden van CV's. Vanuit het pakket kunnen direct CV's (in de huisstijl van het bureau, dus de klant ziet in één opslag dat de CV afkomstig is van uw organisatie) aangeboden worden.

- Beheer van contracten, incl. historie.

- Diverse rapportages

Op dit moment wordt druk gewerkt aan directe koppelingen met het internet en bijhouden van vakantie, cursus en ziektedagen.

Indien u geinteresseerd bent in meer informatie, verzoek ik u contact op te nemen met ondertekende.

met vriendelijke groet,

DARI financial and IT services

René van Etten

Tel. 0174-648127

• R. Ramcharan

Wij hebben op daat gebied een innovatief pakket ontwikkeld en zijn nog bezig met de uitbreiding ervan?

Onderzoek heeft uitgewezen dat er geen software voorradig is voor deze branche?

Stuur anders even een meel of bel :

R. Ramcharan ( 06 - 22 977 867)

D.v. Vliet ( 06 - 10 114 141)