Wie kan mij helpen aan een leuke bijverdienste.

Nog even ter aanvulling van mijn CV. Ik ben in het bezit van een breedband internetaansluiting. Dus 24 uur per dag internet.

Ik hoop snel van u te vernemen.

CURRICULUM VITAE

NAAM : Richard Bergonje

ADRES : Wessel Ilckestraat 133

WOONPLAATS : 1311 RM Almere

TELEFOON HUIS / WERK: 036-8440383 / 020-5879164

E-MAILADRES : samson_rich@yahoo.com

GEB. DATUM : 21 Januari 1969

NATIONALITEIT : Nederlandse

WERKERVARING :

Juni 1999 tot heden:

Corporate Purchaser Investments bij Getronics Global. Inkopen van alle voorkomende zaken voor de eigen organisatie, zoals computers en netwerksystemen, inventaris, diensten ect..

Voornaamste taken:

· voorraadbeheer;

· voeren van onderhandelingen;

· evalueren en beoordelen van offertes inzake aanwerving van materialen, diensten en condities;

· afsluiten en onderhouden van projectmatige en raamovereenkomsten t.a.v. leveringen en werkzaamheden;

· toepassen van leveranciersmanagement zoals onderzoek, selectie en onderhouden van contacten;

· selecteren van leveranciers;

· kontroleren van fakturen;

· bezoek beurzen en leveranciers;

April 1997 tot april 1999:

Purhaser bij Facet International Inc., groot industrieel in filtratie voor scheepvaart, lucht- en ruimtevaart en industrie. Naast diverse operationele taken het medebepalen van strategie en inkoopbeleid.

Voornaamste taken:

· voorraadbeheer;

· bestellen en contracteren;

· offertes aanvragen en analyseren;

· het voeren van onderhandelingen;

· selecteren van leveranciers;

· meten van prestaties van leveranciers;

· mede opstellen van specificaties;

December 1992 tot Juni 1996:

Coördinator facilities bij de Nationale Woning Raad ? NCCW (koepelorganisatie van woningbouwverenigingen).

Voornaamste taken:

· mede zorgdragen voor de kantoor-infrastructuur;

· idem voor een veilige en milieuvriendelijke kantooromgeving;

· beveiliging en het beheer van het terrein en diverse gebouwen daarop;

· het verlenen van assistentie bij het inrichten van beursstands en het geven van informatie aan beursbezoekers;

· coordinatie bedrijfshulpverleningsdiensten.

Juni 1985 tot December 1992:

Via uitzendbureaus bij diverse bedrijven gewerkt, waaronder bij:

Nationale Woningraad ? NCCW: het secretariaat opleidingen. Diverse administratieve werkzaamheden t.b.v. opleidingen;

Steph Engineering, als tekenaar werktuigkundige installaties voor de offshore-industrie;

Ansul Wormald Nederland BV, tekenen en engineering van diverse monitorinstallaties om een standaardisatie van blusapparatuur te bewerkstelligen.

Augustus 1991 tot en met Juni 1992:

Stage in het kader van de MTS-opleiding:

Als tekenaar op een werkstation bij Steph Engineering;

Als tekenaar bij Al-techniek Benelux BV. Produktie van tekeningen voor de piping industrie met behulp van een CAD systeem en handmatig.

Opleiding:

MAVO-4: exact D pakket, 1987;

MTS-werktuigbouwkunde, 1992;

Cursussen voor diverse softwarepakketten voor de PC: Windows 95-98, spreadsheets, tekstverwerkers, database-toepassingen, tekenpakketten, personality-training.

TALENKENNIS:

Nederlands;

Engels;

Duits.