CAD Tekenaars gezocht

• juul

Made 2011

Geachte heer/mevrouw,

Hallo, ik ben Juul van Meel en sinds korte tijd ben ik gestart met een tekenbureau.

Ik ben freelance gestart met mijn 1 mansbedrijfje in de avonduren om voor u de kleine tekeningen te maken.

Hoe vaak komt het niet voor dat men bij u aanbelt voor een aanbouw of dakkapel maar dat u ze moet teleurstellen omdat u daar eigenlijk geen voor tijd heeft?

Nu, daarom ben ik een tekenbureau gestart om voor u die kleine dingen op te lossen.

Ik zal mij even voorstellen

Ik ben Juul van Meel en woonachtig te Made.

Ben getrouwd en heb 2 kinderen.

Ben geboren in 1960.

Heb eerst als timmerman in de bouw gewerkt maar heb mij omgeschoold tot tekenaar.

Ben met de studie tekenaaropzichter begonnen aan het bouwtechnische studiecentrum en ben daarvoor geslaagd.

Heb bij een projektenburo in Breda eerst als tekenaar gewerkt en daarna bij de woningstichting te Made.

Sinds 1988 tot heden ben ik werkzaam bij Dycore vloersystemen als tekenaar.

In de avonduren tekende ik al meerdere malen diverse aanbouw en dakkapellen.

Ook voor een collega die ook al een tekenbureau voor zich zelf heeft heb ik meerdere malen

Geholpen met tekenwerk.

Nu probeer ik zelf dus een tekenbureau op te zetten door als freelance tekenaar voor adviesbureau’s en andere bedrijven te gaan tekenen.

Nu is mijn vraag aan u of u toevallig iemand zoekt die u kan ondersteunen met tekenwerk.

Met bv digitaliseren van u tekenwerk of ander tekenwerk.

Ook voor daglicht en ventilatieberekeningen kunt u bij mi terecht.

In afwachting van u bericht verblijf ik.

Met vriendelijk groet:

J.van Meel.

jvmtekenbureau

www.jvmtekenbureau.nl

info@jvmtekenbureau.nl

tel:06-28953112

• Roxy Spijk

Geachte meneer Wasman,

Ik ben werkzoekende en heb 4 jaar werkervaring, ik zag een oude vacature over digitaliseren van tekeningen naar autocad en daar ben ik best wel goed in, en ik ben op zoek naar z'n baan. Kunt u contact met me opnemen. (0642136037)

Alvast bedankt!!

• zafar

Ik ben een beroepstekenaar met hts civieletechniek achtergrond. ben wegens gezondheids klachten niet meer in staat om voltijd te weken, maar kan wel voor een paar uren per dag werken, tegen zeer laag tarief.

ik kan thuis werken of op het werklocatie. Ik kan ook tekenaars begeleiden op het Cad gebied.

• Roger Bijkerk

Ik ben opzoek naar een autocad tekenaar die ook DWF / DWG kan maken . Wij zijn fabrikant van verlaagde plafondsystemen in de utiliteitsbouw en hebben regelmatig ook een lay out met stuklijst nodig heeft voor onze produkten .

Autocad tekeningen worden vaak door onze klant gestuurd waar we een verkoopplaatje en officiele werk tekening voor nodig hebben .

mvrgr / Roger