Welkom bij het nieuwe prikbord!

  • Webmaster uitzendbureau.pagina

    Welkom bezoekers!

    Vanaf heden kunt U als werkzoekende hier kenbaar maken dat U werk zoekt in een bepaalde branche en kunnen bedrijven hun vacatures hier aan een groter publiek kenbaar maken.

    Maak gebruik van dit prikbord, want het kan U verder helpen naar een betere toekomst. Dus schroom niet!

    Ps heeft U gewoon wat te melden over werken in het algemeen dan mag dat uiteraard hier ook vermeld worden.

    Met vriendelijke groeten,

    Christiaan Krooshoop

    Webmaster uitzendbureau.startpagina.nl

  • Marloes de Vries

    Ik ben op zoek naar vakantiewerk ingaande nu tot en met begin augustus (3 dagen per week) als administratief medewerker.

    Momenteel ben ik voor een half jaar assistant accountmanager (1 keer per week) bij de ING bank.

    Groeten Marloes de Vries

    tel:015-2132722

    ev 06-24572720

  • Debby

    Hallo

    Ik ben Debby Tielemans en wil graag een nieuwe baan.

    Ik heb ondervonden dat ik moeilijk te plaatsen ben, omdat ik gerichte opleidingen heb voor de detailhandel en daar wil ik graag uit.

    Wat ik wil; een baan waar ik zowel fysiek als mentaal mee bezig kan zijn in of om Eindhoven.

    Ook vind ik het van belang dat de secundaire en primaire arbeidsvoorwaarden goed geregeld zijn.

    Ik weet dat ik nogal wat eisen stel, maar daar krijs je wel wat voor terug!

    Als een baan mij goed bevalt en de op de werkvloer is het gezellig geef ik 150%.

    Hopend op leuke reacties

    Debby

  • Marika van Vliet

    Ik zoek een actieve commercieele baan in de regio's IJsselstein Montfoort Vianen Woerden Schoonhoven. Ik zoek een baan met veel contacten met bijvoorbeeld klanten, technische dienst etc. Heb voorheen een baan gehad waar veel planningswerk en alle administratieven afhandeling er omheen (denk aan: faktureren, correspondentie, vanzelfsprekend veel contacten met klanten en technische dienst). Zoek dus een drukke actieve baan voor 36 uur in de week.

    Ben 26 jaar enthousiast, gezellig/spontaan en een doorzetter (weet van aanpakken).

    Wie helpt mij aan een leuke nieuwe baan?!

  • dirk klooster

    kunt u mij iets aanbieden in een leidinggevende functie

    heb ervaring als uitvoerder/

    ben bereid eventueel te verhuizen

  • H.H. Grupstra

    Ik zoek een vaste baan in de beveiliging, omgeving Leeuwarden. In bezit van alle papieren en de nodige ervaring.