Ernst Beck Techniek bedonderd de boel

  • Sarah Doppenberg

    Er is daar al jaren wat mis. Ernst Beck van Beck Techniek loopt structureel de kluit te belazeren en opleidingen aan te bieden onder de naam Beck Edutec wat zogenaamd weer in Amsterdam zit op het terrein van AFEZO en waar een lelijk dik vies mannetje jongens die uit de bijstand komen les moet geven maar een geen zodemieter van terrecht komt.

    De opleiding wordt aangeboden met BAANGARANTIE maar als de heren aan het werk moeten is er plots geen werk en heeft beck techniek of beck edutec mooi de gemeente leeg getrokken en de jongens staan na veel inzet gewoon weer op straat.

    Het gebeurd ook nog wel eens dat de jongens met behoud van de uitkering stage gaan lopen en ernst beck daar geld voor krijgt van het bedrijf om vervolgens de leerlingen voor het einde van de stage periode af te schepen met het verhaal dat ze niet goed waren om ze niet in dienst te hoeven nemen.

    Geruchten gaan ook dat de problemen bij beck techniek groot zijn en ernst beck deze failliet wil laten verklaren en dan een nieuw bedrijf op wil starten wat natuurlijk zuur is omdat hij in een flink huis schijnt te wonen op de rijweg in Zwaag waar ook EW Beck holding ingeschreven staat waar hij al zijn geld heen sluist.

    U zult begrijpen dat wij huiswerk gemaakt hebben!!! mijn vriend heeft een opleiding gedaan en is enorm in de maling genomen maar wij laten het er niet bij zitten.

    Wil iedereen die de dupe is geweest van beck techniek of beck edutec ons mailen op wegmetbeck@hotmail.nl onze advocaat is haastig op zoek naar gedupeerde mensen en zal u belangeloos bijstaan

  • belinda

    Bijzonder deze verhalen, ik schrik hiervan. Zelf ben ik al diverse keren vanaf 2007 ontzettend goed geholpen door Beck Techniek. Ik heb geen opleiding gevolgd, maar zelfs toen ik ziek was voor langere tijd, nam de heer Beck alle risico's. Ik ben altijd keurig op tijd betaald, als je maar keurig je werkbrief inleverde en ik moet wel bekennen, er lopen ook wel heel veel bijzondere mensen rond op deze aardbol, die Beck Techniek dan maar weer een kans gaf, op vrijdagmiddag kon je altijd langskomen, nou sorry, maar wat ik dan af en toe voorbij zag komen aan mensen, maar ze waren allemaal even enthousiast, maar ik kan me best voorstellen dat sommige wel een opleiding krijgen, maar niemand deze mensen wil hebben, daar kan Beck Techniek dan ook niks aan doen

  • patah

    ???

    DAS grappig!!!!,..ik ben daar aantal jaren in dienst geweest als intercedent,….

    Ben je nooit tegen gekomen belinda!! Zou het me zekers wel herinneren als ik een dame in de techniek branche zou hebben geplaatst!

    1X heb ik een dame geplaatst voor adminstratief medewerkster,…maar,….dat was lang na 2007! —> dus dat kan jij niet wezen!

    mmmm ff denken,…..nope,… toen in die tijd hadden we geen vacatures voor verzorging e.d…….dussssss,….

    Wie houd wie hier nu voor de gek???

    LOL!!!!!!

    Chapeau!!!!!

  • kr3lis

    Heel goed Patjuh!!

    Ik heb er jaren gewerkt ,..ben al in dienst genomen door meneer beck ver voordat hij een eigen zaak begon

    en zelf nog elders intercedent was

    in situaties waarin een ander het opgegeven had bleef hij me altijd helpen ,.. nog meer dan een werkgever zou hoeven doen

    ook ik heb diverse type`s gezien die eerst de kantjes er af liepen en daarna zijn gaan lopen klagen

    als je gedetacheerd/uitgezonden wordt ben je een visitekaartje voor je werkgever

    met m`n looks kon ik dat niet dus moest ik het hebben van m`n harde werken

    maar velen blijken dat spelletje niet te snappen ,.. erger nog daarna snappen ze ook niet dat geen klant met ze in zee wil gaan verder

    nee eerlijk ,.. jullie zijn goed bezig

    Gegroet en succes bij al jullie toekomstige EX bazen>:D<

    Cor

  • patah

    HEYY COR!

    JIJ bent altijd diegenen geweest hart voor de zaak!!! MANNNNN !! ik ben eerlijk ,….jij gaf alles en “hij” bij jou ook!!!!,..maar ,…laten we eerlijk wezen,………….na een tijd heeft hij zijn fatsoen verloren tegenover zijn andere medewerkers! Geld en inkomsten werden belangrijker voor hem…..helaas maar waar!,…jammer he!?!

    ga je goed Cor!! meen ik oprecht!

    greetzzz patah

  • kr3lis

    Dankje patah

    dat kan ik niet vaak genoeg horen momenteel ,.. ik heb een zware operatie gehad vanwege een tumor in m`n alvleesklier

    en het was al iets uitgezaaid ook ,.. ik heb nu nog een maand of 6 chemokuren voor de boeg

    ik hoop dat het me daarna weer goed gaat ,.. alhoewel ik me redelijk goed voel ben ik wel een kilootje of 15 lichter geworden

    stonden we nog maar onbezorgd buiten het kantoor een sjekkie te roken na een dag hard werken B)-

    doe je ook ff de groetjes aan je “duitse”buurman ;)

    Groetjes Cor

  • Hans kok

    Sarah Doppenberg ben jij niet diegene die beck heeft opgelicht met je vriend? ga alstublieft niet onzin plaatsen zoals dit, ik weet

    dat je slechte publiciteit over ernst plaatst vanwege een rechtzaak. En in de hoop om zo aan een getuige te komen, je word al in de

    gaten gehouden kwa activiteit ook op je pc. Zo kunnen we zien wie er het beste is geinformeerd in de zaak, en ik ben niet in dienst genomen door Beck BV.

    Wel ben ik voor een eerlijk process en dats dan ook mijn reden waarom ik dit doe.

  • patah

    Heyyy Cor,..

    Lees het nu!!!! Joh ouwe das schrikken! Hoop dat het voorspoedig met je gaat!

    Ik ken je niet anders als een doorbijter!! Ben overtuigd dat je dit ook overwind!!!!

    Ik heb jouw groetjes overgebracht aan die duitser ( en nogmaals weer gevraagt wanneer ik me fiets terug krijg ghegheghe,.;)..).

    Je krijgt de hartelijke groetjes terug!

    Sterkte man!!!!,..en wie weet komen we elkaar is een x tegen,..doen we ff een peukie zoals van ouds!!

    Groetjessss Patah

  • remco

    ik heb er ook een poosje gewerkt bij beck techniek daarna bij onze vriend patrick udema

    het komt er op neer je bent gewoon een melk koe voor wie je van de twee ook werkt

    ben blij dat ik er van af ben en nu een leuke baan heb en het erg goed gaat met mij en me gezin

    groetjes remco

  • zus van Kr3lis

    Hey Patrick

    Zou je via mail contact met mij willen opnemen?

    Gr. Marijke