Per direct ervaren javaprogrammeurs (140-150 p/u)

  • bizprojects

    Profielschets.

    rol : ervaren systeemontwikkelaar

    projectfasen : ontwerp/realisatie/testen

    omgeving : RS6000, PC

    alg. kennis : HBO

    Vaktechnisch:

    - Java 1.1/1.2 (bij voorkeur met ontwikkeltool: IBM Visuel Age for Java)

    - EJB (bij voorkeur onder IBM Websphere Application Server)

    - SQL (bij voorkeur met Oracle database)

    - Kennis van MCA of vermogen dit snel te leren

    - Aantoonbare oo ontwikkelervaring in grotere projecten

    Tijdpad : inzet z.s.m. tot ongeveer 1/1/2001

  • Eleanor Snijder

    Schrijf je kostenloos in als brainhunter bij www.independentbrains.com. Op dit moment is een groot deel van de ingeschrevene freelancers werkzaam op I(C)T gebied. Je kunt een project opgeven en naar de ingeschreven freelancers kijken, om ze daarna te benaderen.

    Succes met het vinden van de geschikte programmeur.

    Eleanor Snijder

    www.independentbrains.com

  • Tamara N. van Erkelens

    Geachte mevrouw Snijders,

    Naar aanleiding van u bericht op het forum wil ik graag contact met u leggen.

    Ik ben werkzaam bij de firma TransITion BV, wij zijn een detacherings organisatie, die zich mede richt op Java personeel.

    Met het profiel dat hierboven vermeldt staat heb ik verschillende beschikbare kandidaten gevonden binnen u tarief indicatie. Wellicht mag ik deze aan u per Cv aan u voorstellen.

    Mocht u geinterreseerd zijn in het ontvangen van deze CV's, neemt u dan contact mij op.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara van Erkelens

    TransITion BV

    Tel. 0346-555 199

    gsm. 06-21804710

    www.transition.nl

    tamara_erkelens@transition.nl

  • Tamara N. van Erkelens

    Geachte mevrouw Snijders,

    Naar aanleiding van u bericht op het forum wil ik graag contact met u leggen.

    Ik ben werkzaam bij de firma TransITion BV, wij zijn een detacherings organisatie, die zich mede richt op Java personeel.

    Met het profiel dat hierboven vermeldt staat heb ik verschillende beschikbare kandidaten gevonden binnen u tarief indicatie. Wellicht mag ik deze aan u per Cv aan u voorstellen.

    Mocht u geinterreseerd zijn in het ontvangen van deze CV's, neemt u dan contact mij op.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara van Erkelens

    TransITion BV

    Tel. 0346-555 199

    gsm. 06-21804710

    www.transition.nl

    tamara_erkelens@transition.nl

  • Tamara N. van Erkelens

    Geachte mevrouw Snijders,

    Naar aanleiding van u bericht op het forum wil ik graag contact met u leggen.

    Ik ben werkzaam bij de firma TransITion BV, wij zijn een detacherings organisatie, die zich mede richt op Java personeel.

    Met het profiel dat hierboven vermeldt staat heb ik verschillende beschikbare kandidaten gevonden binnen u tarief indicatie. Wellicht mag ik deze aan u per Cv aan u voorstellen.

    Mocht u geinterreseerd zijn in het ontvangen van deze CV's, neemt u dan contact mij op.

    Met vriendelijke groet,

    Tamara van Erkelens

    TransITion BV

    Tel. 0346-555 199

    gsm. 06-21804710

    www.transition.nl

    tamara_erkelens@transition.nl